اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در بیست‌وپنجمین هفته راهپیمایی بازگشت رخ داد

شهادت یک نوجوان 14 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که یک نوجوان ۱۴ ساله با شلیک مستقیم نظامیان رژیم صهیونیستی به ناحیه سر او در شرق نوار غزه به شهادت رسید.

شهادت یک نوجوان 14 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه های فلسطینی از تیراندزای نظامیان اشغالگر صهیونیست به نوجوانی فلسطینی در شرق نوار غزه خبر دادند.

به گزاش شبکه «قدس» فلسطین، وزارت بهداشت نوار غزه عصر جمعه (۲۳ شهریور) اعلام کرد که نظامیان صهیونیست یک نوجوان ۱۴ ساله را از ناحیه سر هدف قرار داده‌اند که بر اثر آن، این نوجوان به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت نوار غزه گزارش داد که این نوجوان در شرق منطقه «جبالیا» واقع در منطقه غزه شهید شده است.

 

اهالی غزه جمعه این هفته نیز در بیست و پنجمین راهپیمایی «حق بازگشت» تحت عنوان «مقاومت تنها گزینه ماست» شرکت کردند و علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی و محاصره نوار غزه و تصمیم‌های دولت آمریکا در مورد شهر قدس دست به اعتراض زدند که نظامیان رژیم صهیونیست همانند هفته‌های قبل به سمت افراد شرکت کننده در این راهپیمایی آتش گشودند.


25 مین راهپیمایی حق بازگشت غزه


25 مین راهپیمایی حق بازگشت غزه


25 مین راهپیمایی حق بازگشت غزه

 

شبکه الاقصی فلسطین لحظاتی بعد از شهادت نوجوان چهارده ساله، از شهادت فردی 30 ساله در تیراندازی نظامیان صهیونیست  به فلسطینی‌های مشارکت کننده در راهپیمایی حق بازگشت در شرق «خان‌ یونس» خبر داد.

به گزارش این شبکه، نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس، به سمت فلسطینی‌ها شلیک کرده و گاز اشک آور پرتاب کرده‌اند.

با شهادت این دو شهید فلسطینی، شمار شهدا از زمان آغاز راهپیمایی‌های حق بازگشت در ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷)، به ۱۷۲ نفر  رسیده و ۱۹۱۳۹ نفر نیز زخمی شده‌اند.

این راهپیمایی‌ها در اعتراض به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در شناسایی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در ۱۵ آذر ماه و تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر آغاز شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول