اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آمریکا یک شرکت را به اتهام ارتباط با شرکت هواپیمایی «ماهان» تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد نام یک شرکت مستقر در تایلند را به اتهام ارتباط با شرکت هواپیمایی ماهان به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

آمریکا یک شرکت را به اتهام ارتباط با شرکت هواپیمایی «ماهان» تحریم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد نام یک شرکت مستقر در تایلند را به اتهام ارتباط با شرکت هواپیمایی ماهان به فهرست تحریم‌های «دفتر کنترل دارایی‌های خارجی» این وزارتخانه اضافه کرده است. 

در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته شرکت «MY AVIATION COMPANY » به فهرست تحریم‌های ثانویه آمریکا اضافه شده است.

دولت آمریکا سال ۲۰۱۱ با متهم کردن شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر به ارائه خدمات به نیروی قدس سپاه پاسداران این شرکت را در فهرست تحریمی آمریکا قرار داد و از آن پس، شرکت‌های مرتبط با آن را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است. 

خزانه‌داری آمریکا تیرماه سال جاری یک شرکت خدمات مسافرتی مستقر در مالزی را به دلیل ارائه خدمات به شرکت هواپیمایی ماهان به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده بود. 

«استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای روز جمعه مدعی شده ماهان ایر هر هفته پروازهایی به مقصد سوریه انجام می‌دهد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول