اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شورابی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

پرداخت وام به دانشجویان دانشگاه آزاد برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: با رایزنی‌ بسیج دانشجویی با صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد به دانشجویانی که در قالب کاروان‌های بسیج در در ایام اربعین به عتبات سفر می‌کنند یک میلیون تومان وام پرداخت می‌شود.

پرداخت وام به دانشجویان دانشگاه آزاد برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

وحید شورابی دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: طی رایزنی‌هایی که بسیج دانشجویی با صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی داشت ان‌شاءالله تسهیلاتی برای دانشجویانی که در قالب کاروان‌های بسیج دانشجویی در در ایام اربعین حسینی به عتبات عالیات سفر می‌کنند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: انصافا دانشگاه آزاد همکاری خوبی در رابطه با سفر به عتبات با دانشجویان داشته است، و بر همین اساس وامی که برای سفر اربعین در نظر گرفته شده به مبلغ یک میلیون تومان است و بنا داریم این تسهیلات در مرحله اول به 2 هزار نفر از دانشجویانی که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند و با کاروان بسیج دانشجویی در مراسم اربعین حسینیهمراه خواهند بود تخصص پیدا کند.

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: اگر منابع این تسهیلات تأمین شود ان‌شاءالله همه دانشجویانی که علاقه‌مند هستند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. مسلما ظرفیت 2 هزار نفر برای این طرح محدود است و تلاش داریم منابع بیشتری تأمین شود تا دانشجویان بیشتری بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

شورابی تصریح کرد: این تسهیلات در قالب بسته حمایتی بسیج دانشجویی و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد است که به زودی جزئیات بیشتری از آن را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تسهیلاتی هم برای خروج دانشجویان مشمول دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است، سال گذشته با همکاری بسیج دانشجویی نظام وظیفه و نهاد مقام معظم رهبری  مشکل نظام وظیفه 18 هزار دانشجوی مشمول دانشگاه آزاد حل شد و بدون گذاشتن وثیقه و از طریق ثبت‌نام در سامانه‌ای که بسیج دانشجویی در نظر گرفته بود از این تسهیلات برخوردار شوند.

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: امسال نیز این تسهیلات پابرجاست و دانشجویان مشمول دانشگاه آزاد می‌توانند برای سفر به عتبات در اربعین از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول