اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

یک مقام امنیتی قرقیزستان:

برخی مقامات دولتی در مورد درآمدهای خود دروغ گفته‌اند

رئیس شورای امنیت قرقیزستان با اشاره به بررسی درآمد کارکنان تمام نهادهای دولتی گفت: برخی مقامات دولتی گزارشات اشتباه از میزان درآمد خود به این مرکز ارائه کرده‌اند.

برخی مقامات دولتی در مورد درآمدهای خود دروغ گفته‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «دمیر ساگینبایف» رئیس شورای امنیت قرقیزستان در نشست مطبوعاتی با اشاره به بازرسی درآمدهای مقامات دولتی اظهار داشت: اداره مالیات تا پایان سال 2018 اسامی مقامات رسمی که گزارشات دروغ از میزان درآمد خود را ارائه کرده‌اند، منتشر خواهد کرد.

وی گفت: در حال حاضر 48 هزار گزارش از درآمد مقامات دولتی توسط اداره مالیات کشور در دست بررسی است.

ساگینبایف تصریح کرد: 83 گزارش درآمد مربوط به مقامات ارشد سیاسی قرقیزستان است که اشتباهات جدی در گزارشات مذکور ثبت شده که با این حساب تشخیص دارایی‌های کارکنان نهادهای دولتی بسیار دشوار بود.

رئیس شورای امنیت قرقیزستان خاطر نشان کرد: امروز به دلیل ادامه عملیات بازرسی اعلام اسامی آن مقامات دولتی ممکن نیست که در ابتدای ماه بعدی اداره مالیات کشور در چارچوب نشست مطبوعاتی گسترده اطلاعات بیشتری را ارائه خواهد داد.

وی گفت: اما پس از اتمام عملیات بازرسی اسامی 50 نفر از کارکنان نهادهای دولتی اعلام می‌شود.

این در حالی است که بازرسی گزارشات درآمدهای مقامات رسمی در قالب برنامه مبارزه با فساد با دستور «سارانبای جین بیک اف» رئیس جمهور قرقیزستان راه‌اندازی شد و در چارچوب آن دارایی‌های کارکنان تمام نهادهای دولتی از جمله مقامات ارشد مورد بررسی قرار می‌گیرد.   

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول