اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

طهرانچی در مراسم معارفه حجت الاسلام رستمی مطرح کرد

نقش ویژه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برای تحول در دانشگاه آزاد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر امروز به دانشگاه‌های کشور افتخار می کنیم و اگر امروز ایران جزو ١٠ کشور اول دنیا از نظر تعداد دانشجو قرار دارد و پیشرفت های گسترده علمی را شاهدیم، باید بدانیم که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در رسیدن به این جایگاه نقش ویژه‌ای داشته است.

نقش ویژه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برای تحول در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره تلاش های حجت الاسلام محمدیان رییس سابق این نهاد گفت: سلوک مهربانانه و مجاهدت‌های حجت‌الاسلام محمدیان بود باعث کم‌شدن فاصله دانشگاه آزاد اسلامی با نهاد رهبری در دانشگاه ها شد.

وی ادامه داد: بی‌شک و به اعتراف دشمنان علم در ایران اسلامی مایه اقتدار است و آنچه که حاصل شده به رویکردی ارتباط دارد که پس از انقلاب اسلامی از جانب معمار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) بنیانگذاری شد و توسط رهبر انقلاب ادامه یافته است.

طهرانچی تاکید کرد: اگر امروز به دانشگاه‌های کشورمان افتخار می‌کنیم و از نظر تعداد دانشجو جزء 10 کشور اول دنیا هستیم و در شتاب علمی علم‌دار هستیم به خاطر این نگاه و رویکرد بود که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ان نقش ویژه‌ای داشت.

وی در ادامه با اشاره به سابقه آشنایی و همکاری خود با حجت‌الاسلام محمدیان تاکید کرد: در در این مدت مهربانی و سلوک مهربانانه ایشان را از نزدیک دیدم، ایشان دانشجویان را با تمام وجود دوست داشت و این محبت را نصب‌العین فعالیت‌های خودشان قرار دادند و با مهربانی و تلاش بسیار این ارتباط را حفظ می‌کردند.

طهرانچی گفت: حجت‌الاسلام محمدیان با شجاعت پای علم و تحول دانشگاه آزاد اسلامی ایستاد. در دوره‌ای که دانشگاه آزاد اسلامی تقریباً با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری فاصله بزرگی داشت با مجاهدت‌ها و تلاش‌های خود این فاصله را کم کرد و با وجود آنکه سلامتی ایشان به خطر می‌افتاد، دست از تلاش نکشیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول