اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

مقام مسئول سازمان هواپیمایی در گفت‌‌‌و‌گو با فارس خبر داد

اعزام هواپیمای جایگزین برای انتقال حجاج همدانی به کشور

پس از بروز نقص فنی در هواپیمای هما که قرار بود حجاج همدانی را به کشور منتقل کند، صبح امروز ایران‌ایر هواپیمای جایگزین به مدینه اعزام کرد که این هواپیما هم‌اکنون آماده سوارکردن حجاج است.

اعزام هواپیمای جایگزین برای انتقال حجاج همدانی به کشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پرواز شماره 1533 ‌مدینه به همدان که قرار بود ساعت 15:00 روز گذشته زائران را از خانه خدا به همدان منتقل کند، به دلیل بروز نقص فنی در هواپیما، انجام نشد و مسافران سرگردان شدند.

در این راستا موضوع را از سازمان هواپیمایی کشوری دنبال کردیم.

رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: به دنبال بروز این مشکل، پیگیری‌ها به عمل آمد و صبح امروز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، یک فروند هواپیمای جایگزین بدون مسافر به مدینه اعزام کرد تا حجاج همدانی به کشور برگردند.

وی با تأیید بروز نقص فنی در هواپیمای پرواز مذکور، گفت: پرواز حجاج در این مدت با کمترین تأخیر انجام شد و تاکنون تعداد زیادی از حجاج به کشور برگشته‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: به شرکت‌های هواپیمایی تأکید شده است در صورت بروز نقص فنی و یا مشکل برای پرواز، به مسافران اطلاع‌رسانی‌های قبلی انجام شود تا به فرودگاه نیایند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول