اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون امید مجلس خبر داد

برنامه نوبخت برای تأمین منابع و توزیع کالاهای اساسی/ پاسخ روحانی به 3 سؤال قانع‌کننده نبود

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه از پاسخ رئیس‌جمهوری به سه سؤال خانه ملت قانع نشدم، گفت: نوبخت از اجرای برنامه‌ای برای تأمین منابع و توزیع کالاهای اساسی خبر داده است.

برنامه نوبخت برای تأمین منابع و توزیع کالاهای اساسی/ پاسخ روحانی به 3 سؤال قانع‌کننده نبود

احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره پاسخ‌های رئیس‌جمهوری به پرسش‌های نمایندگان مجلس اظهار کرد: همان‌طور که از تعداد آرای نمایندگان خانه ملت مشخص است، در برخی از سؤالات چیزی حدود 250 نفر نماینده حاضر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های رئیس‌جمهوری قانع نشدند.

وی با اشاره به اینکه جریان‌های مختلف سیاسی از پاسخ‌های رئیس‌جمهوری به سؤالات نمایندگان خانه ملت قانع نشدند، تصریح کرد: جواب‌ها در برخی موارد قابل قبول نبود.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه نسبت به سه مورد از پاسخ‌هایی که به سؤالات مجلس داده شد، قانع نشدم، اضافه کرد: امروز اینکه بگوییم قانع نشدیم، مشکلی را حل نمی‌کند و همه باید به دولت کمک کنند.

وی با بیان اینکه این پیام را به مجموعه قوه مجریه داده‌ایم که تلاش‌هایش را باید بیشتر کند، تصریح کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی مردم باید جدی‌تر پیگیر و دغدغه‌های عمومی در حوزه اقتصادی کمتر شود.

همتی با اشاره به اینکه فکر می‌کنم قوه مجریه و شخص رئیس‌جمهوری پیام مجلس را دریافت کرده باشد، اضافه کرد: باید کمک کنیم تا دولتی‌ها وظایفشان را بهتر انجام دهند.

وی در واکنش به حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در مجلس، با تأکید بر اینکه کماکان در مجلس بحث تأمین کالاهای اساسی مردم مطرح است و مسائل بررسی شد، گفت: از نوبخت سؤال کردم که چه برنامه‌ای برای تأمین کالاهای اساسی دارد و او مستند ارائه داد که برنامه‌هایی داریم و در آینده نزدیک آن را اجرا می‌کنیم تا هم تأمین منابع و هم توزیع کالاهای اساسی انجام شود.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با بیان اینکه نوبخت در پاسخ به سؤال دیگر درباره کارت الکترونیک گفت: به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، این موضوع هم پیش‌بینی شده و کارهایی را دولت در این بخش در دستور کار دارد.

وی  با اشاره به اینکه امیدواریم شرایط طوری شود که مردم در نیازهای اساسی خود مشکلی نداشته باشند، اظهار کرد: کمبودها باید برطرف شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول