اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مدیرکل پاسخگویی به شکایات آموزش‌ و پرورش خبر داد

بازرسی و نظارت ۲۸ هزار مدرسه در سراسر کشور در ۲ ماه گذشته

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌ و پرورش از بازرسی و نظارت ۲۸ هزار و ۶۴۱ مدرسه کشور طی دو ماه تیر و مرداد، خبر داد.

 بازرسی و نظارت ۲۸ هزار مدرسه در سراسر کشور در ۲ ماه گذشته

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، علیرضا کمرئی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آمار نظارت و بازررسی این اداره‌کل در دو ماه تیر و مردادماه، اظهار کرد: ۲۸ هزار و ۶۴۱ مدرسه کشور که شامل  ۲۶.۸۹ درصد مدارس کشور و ۶۳۳ ستاد ثبت‌نام معادل ۸۳.۲۸ درصد ستادهای منطقه‌ای استان‌های سراسر کشور مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۰۲ مدرسه ابتدایی، ۶۸۴۸ مدرسه متوسطه اول و ۴۹۹۱ مدرسه متوسطه دوم و هنرستان بوده است؛ همچنین از این تعداد ۷۸۷ مدرسه در ۲۰ استان توسط تیم‌های نظارتی ستادی و مابقی توسط استان‌ها و مناطق مورد نظارت قرار گرفته‌اند.

کمرئی افزود: تعهد مدیران مدارس به رعایت دستورالعمل‌ها و شفافیت در دستورالعمل‌های صادر شده و گستردگی و حساسیت حوزه‌های نظارتی سبب آرامش نسبی بیشتری در فصل ثبت‌نام مدارس برای سال تحصیلی 98-97 شده است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به اینکه پیامدهای این نظارت گسترده هنوز مورد ارزیابی قرار نگرفته است، گفت: کاهش آمار مشکلات منعکس‌شده و تماس‌های تلفنی و بازدیدهای میدانی از بهبود نسبی شرایط ثبت‌نام خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول