اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

جلسه رسیدگی به پرونده مظلومین/۲

متهمان خسارت‌های مستقیم و غیرمستقیمی به نظام اقتصادی کشور وارد کرده اند

قاضی حجت الاسلام زرگر گفت: دادگاه برای رسیدگی به اتهامات نوزده متهم تشکیل شده و این افراد خسارتهای مستقیم و غیرمستقیمی به نظام اقتصادی کشور وارد کرده اند.

متهمان خسارت‌های مستقیم و غیرمستقیمی به نظام اقتصادی کشور وارد کرده اند

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد زرگر در آغاز اولین جلسه رسیدگی به اتهامات شبکه فساد وحید مظلومین در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به اخلالگران اقتصادی، اظهار کرد: این دادگاه برای رسیدگی به اتهام نوزده نفر از متهمانی که در ارتباط با ارز و سکه فعالیت داشتند تشکیل شده است و با توجه به خسارت‌های مستقیم و غیرمستقیم اخلال در نظام اقتصادی این افراد، به اتهامات آنها رسیدگی خواهد شد. 

وی افزود: اگر بانک مرکزی به وظیفه ذاتی خود در راستای اجرای دستورالعمل تصویب شده عمل می‌کرد و بر صرافی‌ها نظارت کافی داشت، یقینا ما شاهد تشکیل اینگونه دادگاه‌ها نبودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین زرگر اضافه کرد: متأسفانه براساس آن چیزی که در قانون به عنوان تکلیف برای بانک مرکزی مشخص شده است، بانک مرکزی نظارت کافی و شایسته بر صرافی‌ها نداشته و این امر را رها شده باقی گذاشته است که خود زمینه‌ساز مشکلات بسیاری برای کشور شده است. 

ریاست دادگاه اضافه کرد: اگر بانک مرکزی تنها به همین وظیفه عمل می‌کرد و حدود وظیفه صرافی‌ها را به آنها متذکر می‌شد و آموزش‌های لازم را به اتحادیه‌ها می‌داد، این اتفاقات نمی‌افتاد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول