اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

با پیشنهاد طهرانچی؛

اولین جایزه ملی تحول و تعالی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی خود را برای دریافت نقطه نظرات فرهیختگان و صاحب نظران برای تبدیل این دانشگاه به انتخاب اول دانشجویان، پژوهشگران و مدرسان در سال 1404 اعلام می کند.

اولین جایزه ملی تحول و تعالی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با توجه به تاکیدات اخیر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تلاش در جهت تعالی و تبدیل این دانشگاه به انتخاب اول دانشجویان، پژوهشگران و مدرسان در سال 1404، تمام مخاطبان و صاحب­ نظران دانشگاه می­ توانند با مراجعه به سامانه پیگیری­ های ویژه به نشانی https://peygiri.iau.ac.ir/ (بخش ثبت پیشنهادات و انتقادات)، پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دهند.

از تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی درخواست می­ شود راه حل­ ها و پیشنهادات خود را درباره این موضوع مطرح و ارائه کنند.

بدیهی است پیشنهادات ارائه شده در کمیته پیشنهادات و انتقادات مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی بررسی شده و به طرح ها و پیشنهادات برتر جوایز نفیسی اعطا می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول