اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

ارائه بیش از ۴۷ هزار مورد خدمات درمانی و پزشکی در مدینه منوره

مدیرعملیات پزشکی حج ۹۷ از ارائه ۴۷ هزار و ۷۳۹ مورد خدمات درمانی و پزشکی به زائران ایرانی از شروع عملیات حج تاکنون در مدینه منوره خبرداد.

ارائه بیش از ۴۷ هزار مورد خدمات درمانی و پزشکی در مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری فارس؛ طاهر درودی مدیر عملیات پرشکی حج ۹۷ اظهار داشت: در سه درمانگاه شبانه روزی و دو مطب فعال در هتل های محل اسکان حجاج کشورمان در مدینه بیش از ۳۱ هزار و ۸۰۰ مورد ویزیت توسط پزشکان عمومی و متخصص انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱ بیمار برای بستری و درمان به بیمارستان های سعودی در مدینه منتقل و ۱۹ نفرشان ترخیص شدند، گفت: هم اکنون آقایان حسین عارف تبار زائر کاروان شماره 19087 خراسان رضوی از دهم شهریور به علت اختلال تنفسی و اکبر علی نژاد زائر کاروان شماره 24006 استان فارس بدلیل عفونت ریوی از دیروز در بیمارستان بستری هستند و تحت درمان قرار دارند.

درودی با بیان اینکه تاکنون ۴۷ هزار و ۷۳۹ مورد خدمات درمانی از ابتدای اعزام زائران حج به زائران کشورمان در مدینه ارائه شده است، افزود: تا پایان عملیات حج ارائه خدمات درمانی و پزشکی به حجاج کشورمان در مدینه و مکه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول