اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

تلاش می‌کنیم کشتی‌های بهتر و زیباتری بگیریم

اکبرنژاد: امسال نتیجه بهتری در مسابقات جهانی می‌گیریم/ حتما شانس طلا هم داریم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: امسال قطعا نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته در مسابقات جهانی می‌گیریم.

اکبرنژاد: امسال نتیجه بهتری در مسابقات جهانی می‌گیریم/ حتما شانس طلا هم داریم

تقی اکبرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌، درباره شرایط آزادکاران در آستانه آخرین اردوی این تیم برای حضور در مسابقات جوانان جهان گفت: تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. امیدوارم روز مسابقه هم سر حال باشند و کشتی‌های خوبی به نمایش بگذارند. 

وی در پاسخ به این سوال که سال گذشته ایران بدون کسب مدال طلا و اختلاف زیادی نسبت به آمریکا و روسیه سوم شد و آیا  امسال شانس کسب طلا را خواهیم داشت یا نه گفت: امسال قطعا نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته خواهیم گرفت و حتما شانس کسب مدال طلا را هم داریم. 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تصریح کرد: با وجود  اینکه تیم ما نسبت به سال قبل کلا دگرگون شده است، اما این شانس را داریم که به غیر از کشتی‌گیر سنگین وزنمان سایر نفرات سال آینده هم در رده سنی جوانان خواهند بود. تلاش ما این است که امسال کشتی‌های بهتر و زیباتری بگیریم و ضمن حفظ سکوی سومی به دنبال ارتقای این سکو با کسب مدال‌های بیشتر و خوشرنگ‌تری نیز هستیم. 

اکبرنژاد با بیان اینکه در سال‌‌های اخیر تمام کشورها سرمایه‌گذاری خوبی روی کشتی پایه داشتند گفت: تمام رقبا به سختی کار می‌کنند هرچند ما هم بیکار ننشسته‌ایم و تدارکات خوبی داشته‌ایم. آنچه که در توان فدراسیون نیز بوده است به بهترین شکل انجام شده؛ امیدوارم بتوانیم ضمن ارائه کشتی‌های ایرانی و هجومی با کسب بهترین نتیجه برگردیم و سرمایه‌های خوبی را نیز تحویل تیم بزرگسالان بدهیم. 

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول