اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

ترکیب‌ تیم‌های کشتی ایران در المپیک جوانان مشخص شد

ترکیب‌ تیم‌های کشتی ایران برای شرکت در بازی‌های المپیک 2018 جوانان مشخص شد.

ترکیب‌ تیم‌های کشتی ایران در المپیک جوانان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین روزهای ۲۰ تا ۲۲ مهرماه در بوینس آیرس برگزار می‌شود و هر کشور می‌تواند با دو نماینده در هر رشته در این مسابقات شرکت کند.

بر اساس سهمیه اختصاص داده شده به کشتی در رشته فرنگی پنج وزن 45، 51، 60، 71 و 92 کیلوگرم و در رشته آزاد نیز پنج وزن 48، 55، 65، 80 و 110 کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

با توجه به اینکه هر کشور تنها 2 سهمیه (نفرات اول رقابت‌های قاره‌ای) مجاز برای حضور در المپیک نوجوانان را خواهد داشت، امیررضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم و محمد نصرتی در وزن 92 کیلوگرم فرنگی‌کاران کشورمان بودند که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان صاحب مدال طلا شدند و سهمیه حضور در این رقابت‌ها را بدست آوردند.

البته تیم کشتی آزاد در سه وزن (۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم) صاحب مدال طلا و موفق به کسب سهمیه شد که 2 وزن توسط کادر فنی برای حضور در این رقابت‌ها معرفی شدند که محمد کریمی در  ۶۵ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۱۰ کیلوگرم نمایندگان ایران خواهند بود.

 

به گزارش فارس، با توجه به تعداد سهمیه ها به صورت ایده آل ۶ کشتی‌گیر در هر وزن در بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان، به میدان می‌روند.

بازی‌های المپیک جوانان مسابقاتی چندورزشی است که توسط کمیته بین‌المللی المپیک در رده سنی (۱۴ تا ۱۸ سال) برگزار می‌شود. سومین دوره این بازی‌ها در رشته کشتی روزهای ۲۰ تا ۲۲ مهرماه در بوینس آیرس برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، کشتی ایران در دو دوره برگزاری در سال ۲۰۱۰ در سنگاپور توسط مهران شیخی در کشتی آزاد مدال نقره و یوسف قادریان در کشتی فرنگی مدال برنز و در سال ۲۰۱۴ میلادی در نانجینگ چین توسط محمد رضا آقانیا و کرامت عبدولی در کشتی فرنگی صاحب مدال برنز شده است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول