اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا:

حفظ امنیت و آرامش نیازمند تمرین و آموزش مستمر است

جانشین فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا گفت: حفظ امنیت و آرامش نیازمند تمرین و آموزش مستمر است.

حفظ امنیت و آرامش نیازمند تمرین و آموزش مستمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سیدحسین جلالی صبح امروز در حاشیه رزمایش امنیت و آرامش ۲ انتظامی استان ایلام اظهار داشت: پلیس برای رسیدن به اوج اقتدار و رسیدن به هدف والای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، نیازمند آمادگی در همه زمینه های رزمی، عملیاتی و روانی است.

جانشین فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش، نیازمند تمرین و آموزش مستمر است، تصریح کرد: آمادگی رزمی و روانی پلیس ایلام قابل تقدیر است.

وی افزود: امنیت و آرامش در جامعه یک مطالبه عمومی و به حق شهروندان است که سهم عظیمی از برقراری آن، به عهده نیروی انتظامی است.

جلالی به نقش آموزش در پیشبرد اهداف سازمان اشاره کرد و گفت: آموزش همواره به‌عنوان وسیله‌ای مطمئن در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات  مد نظر قرار می‌گیرد که خدا را شکر این موضوع در بین کارکنان نیروی انتظامی نهادینه شده است.

جانشین فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا و ناظر بر رزمایش امنیت و آرامش ۲ پلیس ایلام تصریح کرد: به حول و قوه الهی و نظارت مستمر، شاهد آمادگی خوبی در نیروهای انتظامی هستیم که نویدبخش امنیت و آرامش بیشتر در جامعه است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول