اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دشمن به دنبال آسیب زدن به ایمان مردم است/ همه مشکلات با وحدت حل می‌شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن می‌داند اگر وارد فاز نظامی و جنگ نظامی شود هزینه زیادی را خواهد پرداخت؛ از این رو به سمت جنگ اقتصادی رفته است.

دشمن به دنبال آسیب زدن به ایمان مردم است/ همه مشکلات با وحدت حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار حسین معروفی امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله 2 و در تجمع گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان گرگان اظهار کرد: حضور و انسجام و وحدت شما بسیجیان در چنین گردهمایی ارزشمند و بزرگی نشان دهنده اراده و انگیزه شما نسبت به حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: این رزمایش به عنوان رویش بزرگ تفکر انقلابی، جهادی و بسیجی نامیده می‌شود و تأیید و تأکید کننده فرامین امام راحل درباره بسیج یا همان ارتش 20 میلیونی مخلص و انقلابی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: بسیج یک ارگان نظامی یا لشکر سازمان‌یافته نیست بلکه یک تفکر، فرهنگ و آرمان انقلابی است که تمامی بن‌بست‌ها را باز می‌کند و برابر دشمنان می‌ایستد.

معروفی بیان کرد: منطق سیدالشهدا(ع) در بسیج عزیز ما نهادینه شده و تمامی مشکلات و گره‌ها را با توکل به پروردگار و ائمه و اراده‌های بزرگ حل و باز می‌کند.

وی اضافه کرد: تفکر امروز حاکم بر بسیج، حاصل مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، دفاع مقدسی که اتفاقاتی را رقم زد که هر کارشناسی آن را نشدنی می‌دانست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی حتی در سال‌های اخیر که دشمنان بر این تفکر بودند که ملت پشت نظام را خالی خواهد کرد، مردم پشتیبان نظام و انقلاب خود بوده‌اند و امروز نیز با توکل بر خدا و تلاش جهادی، تمامی مشکلات را حل خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم دشمن ما پیروز شود.

وی اضافه کرد: امروز به واسطه داشتن همین اراده و انگیزه و تلاش در بسیاری از عرصه‌ها همانند صنایع دفاعی و موشکی از جایگاه بسیار خوبی در منطقه و حتی جهان برخورداریم و حتی توانسته‌ایم در عرصه پزشکی و نانو تکنولوژی حرف‌های زیا‌دی برای گفتن داشته باشیم که این‌ها به برکت نظام اسلامی و تلاش‌های جوانان همین مرز و بوم است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: امروز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در وحدت و سنگری مقتدر در عرصه‌های گوناگون در حال مبارزه با دشمن و حفظ و حراست از مرزها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

معروفی گفت: دشمن ما می‌داند اگر وارد جنگ سخت شود هزینه‌های زیادی را خواهد پرداخت و از این رو وارد جنگ اقتصادی و معیشتی شده و با استفاده از عملیات روانی در حال پیاده‌سازی نقشه‌ها و دشمنی خود است.

وی افزود: اگر همه ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و با وحدت به سمت جلو پیش برویم تمامی مشکلات ما حل خواهد شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول