اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

حجت‌الاسلام رستمی در اجلاس بسیج اساتید:

دانشگاه سنگری در مقابل توطئه‌های دشمنان است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است و در این شرایط سنگری که انتظار است مدافع جامعه باشد، دانشگاه است.

دانشگاه سنگری در مقابل توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور گفت: در دوره‌ای قرار داریم که شاید پیچیده‌ترین هجمه‌ها نسبت به جامعه و کشور ایران صورت می‌گیرد و جنگ نظامی٬ سیاسی٬ اقتصادی و فشار دیپلماتیک، جای خود را به جنگ کانونی داده و دشمنان با استفاده از سلاح القای ناتوانی و ایجاد بی‌اعتمادی به جامعه علیه ما تلاش می‌کنند.

رستمی یادآور شد: دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است و در این شرایط سنگری که انتظار است مدافع جامعه باشد دانشگاه است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه خطاب به اساتید بسیجی افزود: دانشگاه در تمام ادوار محل خلق حماسه‌های دفاع از کشور بوده است و شما، بسیجی بودن را در خودباور کرده‌اید.

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه باید برای سال تحصیلی پیش رو، در برابر دشمنی که گفته ۴۰ سالگی انقلاب نباید دیده شود، مقابله کنید.

وی افزود: دشمن بارها آرزوهای خود برای نابودی نظام را به گور برده و نظام با سرافرازی به حیات خود ادامه داده است٬ البته شرط این‌امر مقاومت و ایستادگی اهل حق است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه خداوند وعده نصرت به مجاهدان داده است عنوان کرد: استادان باید محل مراجعه دانشجویان باشند٬ شما باید امید به آینده را نشان دهید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول