اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

طی پیامی

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی انتصاب حجت‌الاسلام رستمی را تبریک گفت

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام رستمی به سمت ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها را تبریک گفت.

 دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی انتصاب حجت‌الاسلام رستمی را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام رستمی را تبریک گفت.

متن این پیام در ادامه آمده است:

« حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای مصطفی رستمی

سلام علیکم

اعتماد رهبر حکیم انقلاب به جنابعالی و واگذاری « ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها» را به فال نیک گرفته و تبریک عرض می کنیم.

جنابعالی را فاضلی جوان وبا نشاط، پر تلاش و با انگیزه، دارای تجربه موفق و توانمندی لازم برای انجام مسئولیت خطیر راهبری نهاد، تعامل سازنده و صمیمی با اساتید و دانشجویان می دانیم و امیدواریم با همت والا، ابتکار و نوآوری و اقدامات عالمانه، منشأ تحولات سازنده در دانشگاهها باشید و با برنامه های مؤثر در تبیین و تثبیت فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی نقش آفرینی نمایید وضعفها و اشکالات فرهنگی و سیاسی محیط های آموزش عالی و پژوهشی را که بعضا از نوع نگاه تنگ نظرانه، جناحی و متمایل به غرب دست اندرکاران وزارت علوم و بهداشت ناشی می شود، جبران نمایید. درانجام این مهم “کانون دانشگاهیان ایران اسلامی” یاور نهاد و آماده حمایت از طرحها و برنامه های انقلابی و تحول آفرین است.

همچنین لازم است از مجاهدت‌های مخلصانه، تلاش های صادقانه و مواضع ولایی و ارزشمند استاد ارجمند «جناب آقای محمدیان» در طول دوران مسئولیت تشکر و قدردانی کنیم و اظهار امیدواری نماییم ‌که ایشان در موقعیت ممتاز دیگری پیش برنده اهداف متعالی نظام و منویات رهبر فرزانه انقلاب باشند.»

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول