اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

غلامی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

بسیاری از دانشگاه‌های ما از دانشگاه‌های خارج بهتر است

وزیر علوم گفت:‌ بسیاری از دانشگاه‌های ما از برخی دانشگاه هایی که دانشجویان‌مان در خارج از کشور در آن تحصیل می کنند بهتر است.

بسیاری از دانشگاه‌های ما از دانشگاه‌های خارج بهتر است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس منصور غلامی وزیر علوم در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره افزایش ظرفیت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها اظهارداشت: در سال‌های گذشته کل طرح ما برای ساماندهی و کارآمد کردن سراهای دانشجویی تلاش شده و به مرمت آنها پرداخته‌ایم و ظرفیت‌های خوابگاه‌ها نیز افزایش یافته است.

وی در پاسخ به این پرسش که تخصیص بودجه وزارت علوم در سال جاری از سوی سازمان برنامه و بودجه چگونه بوده است، اظهارکرد: وزارت علوم در زمینه تخصیص بودجه، سازمان برنامه و بودجه با وزارت علوم خیلی خوب برخورد کرد و تمام دانشگاه‌های ما بودجه صددرصد دریافت کردند در سال جدید هم با توجه به شرایط ویژه‌ای که هست بودجه کامل تخصیص داده نشده اما تا کنون خوب بوده است.

وزیر علوم همچنین درباره تأمین ارز برای دانشجویانی که خارج از کشور تحصیل می‌کنند، گفت: الان وظیفه ما در این زمینه فراهم کردن شرایط برای حل مشکل دانشجویانی که خارج از کشور تحصیل می‌کنند برای آمدن به داخل است که امیدواریم با بازگشت به کشور در دانشگاه‌های خوب ما که ظرفیتش هم وجود دارد بیایند و تحصیل کنند چرا که معتقدم بسیاری از دانشگاه‌های ما از برخی دانشگاه هایی که دانشجویان مان در خارج از کشور در آن تحصیل می کنند بهتر است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول