اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

در صحن علنی مجلس مطرح شد

دهقان: بار مالی طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی دیده شده/مطهری: باید دید هدف پزشکیان در رد طرح چه بوده است

نماینده مردم طرقبه در مجلس از تصمیم مجلس مبنی بر از دستور خارج شدن بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی انتقاد کرد.

دهقان: بار مالی طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی دیده شده/مطهری: باید دید هدف پزشکیان  در رد طرح چه بوده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان طی تذکری با استناد به ماده 196 آیین‌نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: برای تعیین تکلیف یک اخطار در صحن سه راه وجود دارد؛ پذیرش اشکالات و ارائه پیشنهادات یا حذف مورد و ارجاع آن به کمیسیون تخصصی مربوطه که در خصوص طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی نایب رئیس مجلس بدون توجه به این موارد اخطار را قبول و طرح را از دستور کار خارج کرد.

وی افزود: طرح مذکور دارای 51 ماده است که امروز کلیات آن بحث شد و نمایندگان می‌توانستند اشکالات از جمله اشکال بار مالی را در زمان بررسی جزئیات مد نظر قرار می‌دادند، در تدوین این طرح از کارشناس بودجه برای تأمین اعتبارات استفاده شده و تأکید شده که اعتبار مورد نیاز در سال اول از محل اعتبارات قوه قضائیه تأمین شود.

دهقان با اشاره به اینکه این طرح نباید از دستور کار خارج می شد، گفت: از هیئت رئیسه مجلس انتظار می‌رود این طرح را به کمیسیون ارجاع و مجدد پس از رفع اشکالات در صحن علنی مجلس بررسی شود.

در ادامه مطهری در پاسخ به این تذکر گفت: پذیرش اشکالات و حذف موارد اشکال در یک اخطار مربوط به جزئیات یک طرح است اما اخطار مربوطه برای کلیات طرح بود.

وی افزود: باید دید مقصود آقای پزشکیان در رد این طرح چه بوده است البته توضیحات لازم در این خصوص در تذکر آقای حاجی دلیگانی نیز داده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول