اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:

برقراری 600 هزار تماس با سامانه 197 از ابتدای سال/وضعیت معیشتی کارکنان ناجا مطلوب نیست

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: از ابتدای سال تاکنون 600 هزار تماس با سامانه 197 برقرار شده است؛ انتقاد به پلیس 8.5 درصد کاهش و تقدیر و تشکر از آن 10.2 درصد افزایش داشته است.

برقراری 600 هزار تماس با سامانه 197 از ابتدای سال/وضعیت معیشتی کارکنان ناجا مطلوب نیست

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه دیدار و گفت‌وگوی مستقیم با مردم در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (197) در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد سامانه 197 پرداخت و اظهار داشت: سامانه 197 در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی شده تا مردم بتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را به ما منتقل کنند؛ حتی اگر حقی از آنها ضایع شده باشد به ما اطلاع دهند. 

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: در سال گذشته یک میلیون و 500 هزار تماس با مرکز 197 برقرار شده است که افزایش 10 درصدی را نسبت به سال 95 داشته است. 

وی با اعلام این مطلب که 500 هزار تماس در سال گذشته عملیاتی شده است، گفت: در ارتباط مردمی با سامانه 197 انتقاد به پلیس 8.5 درصد کاهش و تقدیر از ناجا 10.2 درصد افزایش داشته است. 

سردار اشتری به تشریح عملکرد سامانه 197 پرداخت و افزود: از ابتدای سال تاکنون 600 هزار تماس با این سامانه برقرار شده است که پیش‌بینی می‌کنیم تعداد تماس‌ها نسبت به سال 96 افزایش داشته باشد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر این مطلب که پلیس بیشتری ارتباط با مردم را دارد و به دنبال شفاف‌سازی ماموریت‌هایمان هستیم درخصوص حضور پلیس‌های تخصصی در سامانه 197 گفت: در تلاش هستیم تا رسیدگی به شکایت‌های مردم در کمترین زمان صورت گیرد. 

وی در پاسخ به این سوال که بیشترین شکایت از کدام پلیس تخصصی بوده است، اظهار داشت: پلیس راه و راهنمایی و رانندگی به دلیل اینکه به طور مرتب بامردم هستند بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص دادند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: برنامه آموزشی تقویت نیروی انسانی و تقویت تجهیزات برای پلیس‌های تخصصی که در ارتباط بیشتری بامردم هستند مدنظر ناجا است. 

سردار اشتری به وضعیت معیشتی ماموران ناجا پرداخت و اظهار داشت: با توجه به ماموریت‌های ناجا وضعیت کارکنان پلیس نسبت به دیگر سازمان‌ها عقب افتاده است اما اینکه کارکنان ناجا به این دلیل ماموریت‌های خود را به درستی انجام ندهند نمی‌پذیریم. 

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به عملکرد پلیس درخصوص برخورد با صرافی‌های غیرمجاز اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس بنابر اعلام بانک مرکزی با صرافی‌های غیرمجاز برابر قانون برخورد می‌کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول