اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

استاندار تهران مطرح کرد

سعی کنیم آسیب‌های اجتماعی به تعادل برسند

استاندار تهران گفت: ما با گذشت روزها زمان را از دست خواهیم داد و باید سعی کنیم در رفع آسیب‌های اجتماعی تمام جوانب در نظر گرفته شود تا به تعادل اجتماعی نزدیک شویم.

سعی کنیم آسیب‌های اجتماعی به تعادل برسند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی گفت: وقتی از آسیب‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم، یعنی این موارد وجود دارند و واقعیت‌ها را نمی‌توان کتمان کرد ولی این مورد نشانگر این نیست که جامعه ما از ارزش‌ها تهی شده است. 

وی افزود: فقر، طلاق و مهم‌ترین عامل خشونت از مواردی هستند که آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهند و کار مهمی که ما باید انجام بدهیم این است که وضعیت را به حالت نرمال برسانیم، وگرنه نمی‌توانیم جامعه را از آسیب‌های اجتماعی خالی کنیم. 

استاندار تهران ادامه داد: ما باید جامعه را به حالت منحنی نرمال خود بازگردانیم. در جامعه‌ای غیرمتعادل که آسیب‌ها در آن افزایش یافته است باید کمی تحمل داشته باشیم و کارها را به درستی انجام دهیم. 

مقیمی با بیان اینکه ما مدیران جامعه هستیم و باید توان تحمل مسائل را داشته باشیم، گفت: وقتی بحث آسیب‌های اجتماعی در جلسه مطرح می‌شود بهتر است در همین موارد بررسی شوند. ما با گذشت روزها زمان را از دست خواهیم داد و باید سعی کنیم تمام جوانب را در نظر بگیریم و تعادل اجتماعی را برقرار کنیم. 

در ادامه جلسه شکراله حسن‌بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران افزود: سند پیشگیری از خشونت در جامعه توسط دستگاه قضایی تهیه شده که ما آن را ملاک کار قرار می‌دهیم و بر اساس آن عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول