اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد

اعطای کمک هزینه کاشت حلزون برای ۳ هزار نفر/ ارسال ۱۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: کمک‌هزینه کاشت حلزون برای ۳ هزار کودک ناشنوا اعطا می‌شود.

اعطای کمک هزینه کاشت حلزون برای ۳ هزار نفر/ ارسال ۱۰۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به مناطق محروم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد مخبر در مراسم امضای تفاهم‌نامه اعطای کمک‌هزینه کاشت حلزون با بنیاد خیریه شنوایی‌بخشی شفا (بخشش) گفت: انجام برخی کارها بار معنوی بالایی دارند به همین دلیل هم کمک به رفع ناشنوایی افراد و کودکان و رهایی خانواده‌ها از این معضل که آنها را مستأصل کرده کمک بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه محوریت فعالیت ستاد اشتغالزایی است گفت: ۴۰۰ هزار فرصت شغلی در مناطق محروم ایجاد کرده‌ایم و برای بیماران سرطانی راه‌اندازی مدرسه، مسجد و ایجاد راه و حتی اعطای هزینه بیمه تکمیلی در مناطق محروم اقدام کردیم.

مخبر گفت: نسخه درمانی ۶۰ هزار بیمار سرطانی را پرداخت کرده و ۱۲ بیمارستان در سراسر کشور ایجاد کرده‌ایم که برخی از آنها طی سال‌های زیادی فقط ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کار داشته‌اند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: ۹ بیمارستان تحویل داده شده و ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی ساماندهی شده است.

وی افزود: در بحث درمان زوج‌های نابارور نیز ۳ هزار نفر را هدف‌گیری کردیم و حتی در زمانی که اولین کودک بر اثر کمک‌های ستاد به دنیا آمد موجب خوشحالی مقام معظم رهبری شد.

مخبر در استفاده از ظرفیت‌های خیریه‌ها در کشور تأکید کرد و گفت: ۳۰ نوع خدمت توسط بنیاد برکت ارائه می‌شود و ۴ هزار میلیارد تومان بابت ارائه خدمات در روستاها با نیروهای محدودمان هزینه کرده‌ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اظهار داشت: برای ۲ هزار نفر تأمین جهیزیه را ساماندهی کرده‌ایم که هفته آینده به مناطق محروم فرستاده می‌شود.

وی گفت: ۱۰۰ هزار بسته موردنیاز دانش‌آموزان نیز شامل لوازم‌التحریر، کیف و... یکی، دو هفته آینده به این مناطق فرستاده می‌شود.

مخبر افزود: ۲ هزار مورد کاشت حلزون تاکنون انجام شده و برای پیشگیری و تحقیق در این زمینه ۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که نیمی از آن پرداخت شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: با قراردادی که امروز میان ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد خیریه شنوایی‌بخشی شفا انجام می‌شود کمک‌هزینه کاشت حلزون برای ۳ هزار نفر داده خواهد شد که هزینه آن ۷ میلیارد تومان می‌شود. درواقع می‌توانیم هر سال هزار نفر را پوشش دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول