اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون فرماندار گنبدکاووس:

درمان 120 بیمار توسط گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس/ همه ادارات موظف به حمایت از بسیج مردمی هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به استقرار گروه جهادی دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در روستاهای محروم این شهرستان، گفت: این گروه 120 نفر از بیماران را در حوزه دندانپزشکی درمان کردند.

درمان 120 بیمار توسط گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس/ همه ادارات موظف به حمایت از بسیج مردمی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، برگزاری رزمایش و مانورهای نظامی و شبه نظامی در اقصی نقاط کشور در کنار اینکه می‌تواند هراس در دل دشمنان خارجی و مزدوران داخلی ایجاد کند از سویی دیگر زمینه‌ساز آمادگی لازم و همه‌جانبه نیروهای خودی در قالب‎های مختلف خواهد شد.

به همین منظور و به صورت متمرکز رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) در استان گلستان و در 14 شهرستان آن برگزار می‌شود که گنبدکاووس نیز از این قاعده مستثنی نیست و در همین راستا جلسه‌ای با هدف هماهنگی و پشتیبانی برگزاری این رزمایش در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد مردمی و برگرفته از بطن مردم است، اظهار کرد: همه ما مسوولان موظف هستیم به این نهاد مردمی که در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب حرکت می‌کند حمایت کنیم.

احمد دستمرد با بیان اینکه از فردا رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس بسیج شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد، افزود: این رزمایش برای محک زدن و ایجاد آمادگی کامل نیروهای بسیج برای حراست از کوی و برزن برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مانور به صورت متمرکز در 14 شهرستان استان گلستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همه مدیران و مسوولان شهرستان باید با تمام قوا برای برگزاری باشکوه این مراسم توان خود را به کار گرفته و در این مراسم از هیچ کمکی دریغ نکنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بسیج به عنوان یکی از بازوهای انقلاب اسلامی همواره در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام برداشته است، گفت: در همین روزها نیز گروه 160 نفره‌ای از دانشجویان بسیجی دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور در روستاها و محلات محروم شهرستان بالغ بر 120  نفر از مردم را در حوزه دندانپزشکی معاینه و خدمات‌رسانی کرده‌اند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این جلسه با بیان اینکه رزمایش بزرگ محمد رسول الله 1 و 2 از صبح فردا در گنبدکاووس برگزار خواهد شد، ادامه داد: به علت اینکه در زمان دوران دفاع مقدس اعزام کاروان‌های ما به همین نام مقدس صورت می‌گرفته است.

سیدعلی حسینی با بیان اینکه این رزمایش از ساعت هفت صبح فردا سه شنبه آغاز و تا ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: رزمایش بزرگ محمد رسول الله ویژه گردان‌های بیت‌المقدس است که بالغ بر یک هزار و 300 نفر از بسیجیان در این رزمایش شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تجمع اولیه نیروهای بسیجی این رزمایش در مقابل مصلی امام جعفر صادق (ع) خواهد بود، گفت: این نیروها بعد از سازماندهی مانور کوچکی را در سطح شهر اجرایی خواهند کرد که در مسیر خیابان ولی عصر(عج)، خیابان طالقانی شرقی، خیابان امام خمینی جنوبی برگزار می‌شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با درخواست از ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان برای آزادسازی نیروهای بسیجی عضو گردان بیت‌المقدس در روز اجرای رزمایش، اضافه کرد: برخی از نیروهای بسیجی عضو گردان‌های بیت‌المقدس ما نیروهای رسمی، قراردادی و یا شرکتی ادارات هستند که انتظار داریم برای روز اجرای رزمایش در صورت امکان در اختیار ما قرار بگیرند.

حسینی با تاکید بر اینکه لیست نیازمندی‌ها و درخواست‌های ما از ادارات و نهادها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رزمایش به صورت مکتوب و از سوی کمیته پشتیبانی رزمایش به ادارات ارسال خواهد شد، افزود: بخش عمده نیازمندی‌ها در حوزه ترابری و حمل نقل، بهداشت و درمان، ارزاق است که مسوول کمیته پشتیبانی ارتباط لازم را با این عزیزان خواهد گرفت.

وی با تقدیر از همکاری همه ادارات و نهادها در اجرای برنامه های مختلف بسیج مردمی در شهرستان گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: این همکاری و همدلی باعث شده است که در بسیاری از برنامه‌ها گنبدکاووس ضمن اجرای مطلوب و کیفی برنامه‌ها در ارزیابی‌ها نیز رتبه‌های شاخص استانی را کسب کند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول