اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

دیدارقائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و مسئولان سفارت چین در تهران

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس بخش امورفرهنگی سفارت چین در تهران ، در راستای تقویت همکاری های علمی بین دو کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدارقائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و مسئولان سفارت چین در تهران

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، حسین سالار آملی در دیدار دووشیاوچین، گزارشی از رشد علم و فناوری در ایران و جایگاه جهانی دانشگاه‌های ایران وهمچنین آمار دانشجویان ایران بویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه کرد.

در ادامه این دیدار، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم و رئیس بخش امورفرهنگی سفارت چین در تهران در خصوص راهکارهای تقویت همکاری‌های دانشگاهی و علمی و تحقیقاتی ایران و چین در چارچوب تفاهمات اولیه و برنامه مبادلات فرهنگی، هنری و آموزشی ایران و چین (۱۹-۲۰۱۶) گفتگو و بر تنظیم برنامه اجرایی مشترک تاکید کردند.
تبادل استاد و دانشجو، انجام فرصت‌های مطالعاتی دکتری در چین، حمایت از کرسی‌های زبان فارسی و چینی و همکاری کتابخانه ای از موضوعاتی بود که در دیدار قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و رئیسبخش امورفرهنگی سفارت چین تهران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول