اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی همدان:

38 طرح تعاونی در همدان به بهره‌برداری رسيد/ اشتغال 271 نفر

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان همدان با بيان اينكه امسال 38 طرح تعاونی در همدان به بهره‌برداری رسيد، گفت: اين تعداد طرح با اشتغالزايی 271 نفر با گرایش‌های مختلف افتتاح شده است.

 38 طرح تعاونی در همدان به بهره‌برداری رسيد/ اشتغال 271 نفر

احمد توصیفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: یکی از راه‌های عملی کاهش نرخ بیکاری در سطح جامعه به خصوص در میان قشر تحصیلکرده، تعاون و همکاری میان افراد در قالب شرکت‎های تعاونی است.

وی با اشاره به نقش موثر تعاونی‎ها در ایجاد اشتغال، کاهش نرخ تورم، توسعه مشارکت‌های جمعی و تأمین عدالت اجتماعی و اقتصادی افزود:  شرکت‌های تعاونی می‌توانند با بهره‌گیری از اصل آموزش و ایجاد بستر فعالیت اقتصادی سالم در پیشرفت و توسعه کشور موثر واقع شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در اولین روز از هفته تعاون به نام «جامعه‌پذیری فرهنگ تعاون و توسعه کسب و کارهای تعاون» همزمان از 450 پروژه حوزه تعاون در کشور به صورت ویدئوکنفرانس رونمایی شد، ادامه داد: همزمان در استان همدان نیز 38 طرح تعاونی به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این تعداد طرح با اشتغالزایی 271 نفر با گرایش‌های مختلف در سطح استان افتتاح شده است.

توصیفیان گفت: از این تعداد 10 تعاونی با فرصت شغلی 114 نفر در رشته صنعتی، دو تعاونی با فرصت شغلی 12 نفر در رشته عمرانی، چهار تعاونی با فرصت شغلی 36 نفر در قالب روستاتعاون، 18 تعاونی با فرصت شغلی 85 نفر در رشته خدمات و چهار تعاونی با فرصت شغلی 24 نفر در رشته کشاورزی آغاز به فعالیت کردند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول