اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع انجام شد

بهره‌برداری از 942 واحد مسکونی در کرج

رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از افتتاح 942 واحد مسکونی در شهرک سپهر کرج خبر داد.

بهره‌برداری از 942 واحد مسکونی در کرج

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان البرز در کرج، سردار علیرضا تمیزی صبح امروز در آیین بهره برداری از 942 واحد مسکونی و کلنگ زنی 536واحد مسکونی و تجاری وزارت دفاع در شهرک سپهر کرج، گفت: برای به نتیجه رسیدن این پروژ مجموعه‌ای از مدیران و کارگران تلاش مستمر و شبانه روزی داشته اند که خوشبختانه در نهایت این تلاش‌ها به ثمر نشست.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی امیر حاتمی برای انجام این پروژه ها، افزود: خرسندیم که تلاش‌های بی‌وقفه موجب شده هیچ یک از پروژه‌های وزرات دفاع نیمه‌کاره رها نشود و می‌توان گفت اغلب پروژه‌های مربوط به این وزارتخانه تکمیل و یا در حال تکمیل است.

رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تعریف و کلنگ زنی پروژه های جدید در این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: در برخی از پروژه‌های مربوطه با تأخیر در تکمیل روند بهره‌برداری مواجه می‌شویم که این مهم به دلیل بروز معضل در حیطه وظایف دستگاه اجرایی و یا مدیریتی است.

تمیزی یادآور شد: سعی داریم با این اقدامات در راستای قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان وزارت دفاع و برای خانه دار شدن همه آن‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول