اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

کشف انبارهای احتکار کالا بسیار تأسف برانگیز است

امام جمعه موقت قزوین گفت: کشف انبارهای احتکار کالا در شرایطی که مردم دچار مشکلات معیشتی هستند و برخی کالاها کم شده بسیار تاسف برانگیز است و دولت باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشد.

 کشف انبارهای احتکار کالا بسیار تأسف برانگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: غدیر از اعیاد بزرگ شیعیان است که اهل سنت و شیعه آن را در سندهای خود ارائه کرده‌اند.

وی افزود: تقوا اصل مهم رسیدن به کمال است که با رعایت آن می توان در زندگی به کمال رسید.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: عید غدیر باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و جایگاه واقعی آن را درک کرد.

قابل افزود: برخی سرمایه‌داران اموال خود را در راه خیر بکار می‌گیرند و عده‌ای دنبال احتکار هستند اما زهد یعنی دنیا را ابزاری برای دربند شدن ندانی و از همه ببری و به خدا توجه کنید.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: مال دنیا انسان‌های مومن را فریب نمی‌دهد و انسان‌های متقی در همه حال مراعات حال دیگران را می‌کنند.

وی اظهارداشت: کشف انبارهای احتکار کالا در شرایطی که مردم دچار مشکلات معیشتی هستندو برخی کالاها کم شده بسیار تاسف برانگیز است و دولت باید نظارت بیشتری در این زمینه داشته باشد.

وی اضافه کرد: قبل از این جلسه خیلی ها سروصدا می‌کردند که چه خواهد شد اما باید از رئیس جمهور تشکر کرد که با متانت پاسخ  دادند و مردم سالاری دیده شد.

خطیب جمعه قزوین گفت: این جلسه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم نظارت مجلس دقیق‌تر باشد هرچند نه نمایندگان و نه مردم قانع نشدند و هیچ گره‌ای از مشکلات باز نشد.

قابل اظهارداشت: در شرایط کنونی برخی از مردم کارت یارانه را در نانوایی گرو می‌گذارند تا فقط نان بخرند اما آقای رئیس جمهور می‌گوید مازاد هزینه دلار را از واردکننده می‌گیریم‌ و پاسخ نمی‌دهند، مردم تکلیفشان چیست.

وی اضافه کرد: در جلسه طرح سوال از رئیس‌جمهور، برخورد مجلس و رئیس جمهور و نوع ادبیات بکار گرفته شده خوب بود اما دردی از مردم درمان نشد.

خطیب جمعه قزوین در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به مناسبت‌های روز با گرامیداشت سالروز مبارزه با استعمار پیر انگلیس گفت: شهادت مبارز دلیر شهید دلواری را گرامی می‌داریم و اعلام می‌کنیم امروز هم انگلیس همان رویکرد استعماری را دنبال می‌کند و باید مراقب باشیم.

قابل اظهارداشت: این هفته یادآور فقدان شخصیت‌های بزرگی مانند شهید قدوسی، محمودی و وحید دستجردی و شهادت میثم تمار در مناسبت ها بود که یادشان را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به روز تکریم خانواده گفت: تقویت بنیان خانواده میتواند از آسیبهای اجتماعی کم کند و به سلامت اجتماع منجر شود.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول