اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

فرماندار ویژه گنبدکاووس:

عبور از رکورد 30 ساله آسفالت روستاهای گنبدکاووس/ گنبدکاووس پویا و سرزنده مسیر توسعه را طی می‌­کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در 30 سال گذشته 50 روستای گنبدکاووس آسفالت شده بود، گفت: در یک‌سال گذشته بالغ بر 53 روستا از نعمت آسفالت جاده بهره‌مند شدند.

عبور از رکورد 30 ساله آسفالت روستاهای گنبدکاووس/ گنبدکاووس پویا و سرزنده مسیر توسعه را طی می‌­کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، هفته دولت فرصتی است برای دولتمردان و خدمتگزاران به مردم تا ضمن معرفی و اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت و نام مقدس جمهوری اسلامی با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی به نوعی روح امید را در بدنه جامعه نیز تزریق کنند.

امروز و به همت بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس آئین افتتاح و بهره‌برداری از 19 پروژه عمرانی روستاهای بخش مرکزی به صورت متمرکز در مدرسه لقمان روستای «پلی‌حاجی» با حضور مسوولان ارشد شهرستانی برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «رجایی» و «باهنر»، اظهار کرد: امروز همه مدیران و مسوولان کشور باید با الگو گرفتن از این شهیدان عزیز خدمت به ملت را با تمام وجود در صدر اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس بزرگترین بخش استان گلستان و یکی از بزرگترین بخش‌های کشور است، افزود: این بزرگی و پراکندگی نیازمند رسیدگی و توجه بسیار از سوی مسوولان و مدیران ملی و استانی است که البته انصافا در ماه‌های اخیر شاهد رشد و پیشرفت خوبی در حوزه خدمت‌رسانی در بخشداری مرکزی هستیم.

وی یکی از رموز موفقیت بخشداری مرکزی گنبدکاووس را تعامل بسبار خوب با ادارات و نهادهای دولتی دانست و گفت: امروز شاهد یک پروژه بزرگ مشارکتی هستیم که علاوه بر حل مشکلات مردم یک مدل و الگوی بسیار خوب به همه مدیران سطح استان معرفی می‌کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس این مدل مشارکتی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات بودجه‌ای و اعتباری برای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی یک اتفاق بزرگ است، ادامه داد: با افتتاح این پروژه 19 روستای گنبدکاووس در بخش مرکزی از نعمت آسفالت جاده‌ها بهره‌مند شدند که حجم این اتفاق به اندازه تمام خدمات 30 سال گذشته در این حوزه بوده است.

کریمی با اشاره به اینکه کل اعتبار این پروژه ها بالغ بر 7 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است، اضافه کرد: هزاران خانوار در این 19 روستای بخش مرکزی گنبدکاووس از افتتاح پروژه‌های امروز بهره‌مند خواهند شد که افتخاری برای ماست.

با تاکید بر اینکه با همه محدودیت‌ها و مشکلات روزهای اخیر شهرستان گنبدکاووس همچنان زنده، پویا و فعال است، تصریح کرد: تمامی مدیران و فعالان شهرستان گنبدکاووس در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی با جدیت و با استواری رو به جلو حرکت می‌کنند.

وی چابکی، تلاش عمومی، وفاق و همبستگی را ویژگی مدیران گنبدی عنوان کرد و افزود: امروز همدلی نماینده مجلس، ائمه جمعه شیعه و سنی، مسوولان فرمانداری و ادارات و نهادها یکی از مسائلی است که باعث شده مدیران شهرستان ما در سخت‌ترین شرایط هم با سرزندگی و پویایی برای حل مشکلات مردم چاره‌اندیشی کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در شرایط امروز کشور بهترین راه حل برای توسعه و آبادانی همین اجرای طرح‌های مشارکتی است، خاطرنشان کرد: امروز 19 پروژه با مشارکت دهیاری‌های این روستاها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس به بهره‌برداری می‌رسد.

ولی‌الله رضایی با تاکید بر اینکه توسعه طرح‌های مشارکتی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات کشور باشد، افزود: امیدواریم بتوانیم با اجرای این 19 پروژه الگوی خوبی را برای همه شهرستان‌ها و استان‌ها ارائه کنیم تا در شرایط سخت اقتصادی این روزها بتوانیم همچنان خدمت‌رسانی به محرومان را با جدیت دنبال کنیم.

رئیس شورای اسلامی روستای پلی حاجی در این آئین با تقدیر از مسوولان شهرستان گنبدکاووس به ویژه فرماندار ویژه و بخشدار مرکزی این شهرستان، گفت: امروز همه ما شاهد هستیم در حالی که بودجه و اعتبارات دولتی به سختی تخصص و تحقق پیدا می‌کند اما روستاهای گنبدکاووس با سرعت مسیر توسعه را طی می‌کنند.

عبدالرحمان گوک با بیان اینکه درخواست بنده به عنوان نماینده مردم روستا از مسوولان این است که در فصل تابستان مشکل قطعی آب و برق روستا را حل کنند، تاکید کرد: امیدواریم با تزریق بودجه بیشتر به ادارات خدمات‌رسان این مشکلات مردم روستاهای بخش مرکزی نیز حل شوند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول