اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

محسنی بندپی:

بسته حمایتی کارگران در راه است/ افزایش نشاط جامعه کارگری دنبال می‌شود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت در جهت حمایت از کارگران و جلوگیری از کاهش قدرت خرید و معیشت آنها بسته حمایتی دارد.

بسته حمایتی کارگران در راه است/ افزایش نشاط جامعه کارگری دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی از تلاش های پنج ساله علی ربیعی وزیرسابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای پیشرفت ورزش کارگری تقدیر کرد و گفت : وی با  شناخت دقیق و عمیق از جامعه کارگری توجه به سرمایه های اجتماعی را در وزارتخانه نهادینه و به گسترش ارائه خدمات سلامت توجه ویژه ای کرد.

وی ادامه داد: دولت توجه ویژه ای به وضعیت معیشتی ، مشکلات ،  مسائل و سختی های قشر حقوق بگیر جامعه دارد .
محسنی تصریح کرد : یکی از راهبردهای دولت حمایت های اجتماعی از کارگران و حقوق بگیران حداقلی است  و دولت تصمیم دارد  در شرایط سختی که استکبار جهانی برای کشورمان فراهم کرده است حمایت های همه جانبه ای ازکارگران و زحمت کشان حوزه تولید کشور داشته باشد.

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری برای افزایش روحیه، نشاط، شادابی و  توان کارگران سراسر کشور فراهم کنیم.

وی بر تاکید دولت برای حمایت از کارگران و جلوگیری از کاهش قدرت خرید و معیشت آنها اشاره کرد و گفت: به همین دلیل مقرر شده بسته حمایتی به این قشر تعلق بگیرد چراکه حقوقشان کافی نیست.

محسنی یکی از استراتژی های راهبردی وزارتخانه را توجه به ورزش کارگری و توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی دانست و گفت : افزایش فضاهای ورزشی جامعه را از آسیب های اجتماعی دور می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول