اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس مطرح کرد

تک نرخی شدن ارز راه حل مبارزه با سودجویی‌ها/ وجود رویه‌های غلط در حوزه اقتصادی کشور

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم که حتماً باید برای تک نرخی شدن ارز اقدام کنیم، دو نرخی بودن همواره موجب فساد و رانت و به نفع سودجویان بوده است.

تک نرخی شدن ارز راه حل مبارزه با سودجویی‌ها/ وجود رویه‌های غلط در حوزه اقتصادی کشور

علی بختیار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به استیضاح برخی از وزرای دولت اظهار کرد: معتقدم تغییر تیم اقتصادی به تنهایی نمی‌تواند مشکل را حل کند و دلیل اصلی ناموفق بودن در بخش اقتصادی این است که استراتژی کلان اقتصادی نداشته‌ایم.

وی افزود: الآن که رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد تغییر کردند، دولت باید برنامه استراتژیک در حوزه کلان اقتصادی تدوین کند و با همکاری دولت و مجلس ریل‌گذاری صحیح برای اقتصاد کشور ایجاد شود تا با یک راهبرد مشخص حرکت کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویه‌های غلط در حوزه اقتصادی کشور تأکید کرد: باید تجربیات غلط گذشته را کنار بگذاریم ولی دولت فعلی همان رویه دولت‌های قبل را در زمینه بازار سکه و ارز انجام می‌دهد که باعث به هم ریختن پایه پولی شد و طی دولت‌های مختلف این سیاست‌ها همواره با شکست مواجه بوده است.

وی در ادامه گفت: در زمینه مشکلات اقتصادی به برخی از کمیسیون‌های تخصصی و بخش‌هایی از مجلس هم ایراد وارد است که باید آن را اصلاح کنیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر ما متناسب با نرخ تورم سالیانه افزایش نرخ ارز را اعمال می‌کردیم امروز این اتفاقات به صورت یک‌باره رخ نمی‌داد و همه معتقد بودند قیمت واقعی ارز 7 الی 8 هزار تومان است.

وی در پایان مطرح کرد: حتماً باید برای تک نرخی شدن ارز اقدام کنیم، دو نرخی بودن همواره موجب فساد و رانت و به نفع سودجویان بوده است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول