اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیر فرودگاه زنجان خبر داد

آغاز پروازهای برگشت حجاج زنجانی

مدیر فرودگاه زنجان از آغاز پروازهای برگشت حجاج زنجانی از امروز خبر داد و گفت: حجاج زنجانی با پنج پرواز طی چهار روز به میهن بازخواهند گشت.

آغاز پروازهای برگشت حجاج زنجانی

محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز پروازهای برگشت حجاج زنجانی از امروز خبر داد و اظهار کرد: حجاج زنجانی با پنج پرواز طی چهار روز یعنی از امروز تا روز عید غدیر به میهن بازخواهند گشت.

مدیر فرودگاه زنجان افزود: با تاخیر پیش‌بینی شده برای نخستین پرواز؛ این پرواز بعد از ساعت 12 ظهر به فرودگاه زنجان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای روز سه‌شنبه دو پرواز برای ساعت‌های 6 و 40 دقیقه و 13 و 10 برنامه‌ریزی شده است؛ تصریح کرد: پرواز روز چهارشنبه (فردا) هم برای ساعت 8 و 10 دقیقه برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی ادامه داد: آخرین پرواز پیش‌بینی شده برای حجاج زنجانی برای ساعت 6 و 40 دقیقه روز پنج‌شنبه برنامه‌ریزی شده است.

مدیر فرودگاه زنجان در پاسخ به سؤالی در مورد تعطیلی پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد گفت: این مطالبه باید از متولیان حوزه گردشگری استان انجام شود؛ چرا که فرودگاه در این مورد تصمیم‌گیرنده نیست.

وی با تاکید بر اینکه انجام پرواز خارجی آن هم حج از فرودگاه زنجان بیانگر آمادگی این فرودگاه برای انجام هر پروازی است؛ ادامه داد: انجام هماهنگی برای پروازهای مشهد با دستگاه‌های اجرایی متولی امور گردشگری است و آن‌ها باید پاسخگوی پیگیری‌ها در این حوزه باشند.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول