اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

کرباسیان صلاحیت وزارت اقتصاد را نداشت

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: کرباسیان وزیر امور اقتصاد و دارایی صلاحیت وزارت نداشت و به همین خاطر از سوی نمایندگان ملت استیضاح شد.

کرباسیان صلاحیت وزارت اقتصاد را نداشت

سیدهادی بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به موضوع استیضاح وزیر اقتصاد اظهار کرد: امروز نمایندگان خانه ملت به استیضاح کرباسیان رای مثبت داده و باید در روزهای آینده، رئیس جمهور فرد دیگری را به جای وی به مجلس معرفی کند.

وی تصریح کرد: بی‌شک کرباسیان صلاحیت وزارت اقتصاد را نداشت و بنده با استیضاح ایشان موافق بودم، چون تخصص وی در زمینه جهانی شدن و بازاری شدن بوده و در زمینه اقتصاد، تخصصی نداشتند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همین خود سبب شد که ایشان نتوانند میدان‌دار تیم در اقتصاد دولتی شده و مردم نیز انتظار داشتند که بخش اقتصادی دولت در این مدت، بهتر عمل کرده اما متاسفانه چنین نشد و شاهد گرانی لجام گسیخته و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم شدیم.

وی بیان کرد: علاوه بر آن حضور رئیس دفتر روحانی و دولتی‌ها در میان نمایندگان مجلس در زمان استیضاح وزیر اقتصاد و رایزنی با آنان نیز امری غیرقانونی بود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول