اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

در دوره های آموزش عکاسی چه چیزهایی را باید بیاموزیم ؟

هر فن و هنری اگر بتواند به طور مستقیم بر روی زندگی تأثیر بگذارد، ارزش آن را دارد که تمام وقت‌مان را صرف آن کنیم ، حتی اگر علاقه‌مان به آن تمام و کمال نباشد، چه رسد به اینکه شیفته‌اش هم باشیم. عکاسی این پتانسیل را دارد که روح‌تان را لطیف‌تر و ذهن‌تان را ایده‌پرداز‌تر کند. با غرق شدن در دنیای عکاسی، زیبایی‌‌های جهان را دقیق‌تر و بهتر از دیگران خواهید دید.

در دوره های آموزش عکاسی چه چیزهایی را باید بیاموزیم ؟

عکاسی  از گذشته تا امروز

عکاسی، همچون بسیاری از رشته های دیگر، پیشرفت‌های زیادی داشته و در دنیای امروز از آن استفاده‌های متعددی می‌شود . عکاسیِ علمی، هنری، خبری ، عکاسی آتلیه ای و بسیاری موارد دیگر هر یک از جمله کاربردهای عکاسی در دنیای امروز هستند.

گفته می‌شود «ژوزف نیسه‌فور نیپس» اولین کسی است که توانسته صحنه‌ای از جهان را روی کاغذ ثبت کند (1822)، بعدها همین نیسه‌فور با مخترعی دیگر با نام «لوئی داگر» همکاری کرد و سرانجام یک دستگاه عکاسی پیشرفته‌تر با نام داگرتوئیپ اختراع شد و خود لوئی داگر توانست با استفاده از این داگرتوئیپ یک تصویر راضی کننده، حتی برای ما انسان‌های امروزی، ثبت کند و نام‌اش در تاریخچه عکاسی ماندگار شود.

شاید نیسه فور و داگر هیچ زمان حتی فکرش را نمی‌کردند که روزی برسد که انسان‌ها، با داشتن یک وسیله‌ی کوچک در جیب بتوانند در هر زمان و مکانی تصاویری با کیفیت بسیار بالا ثبت کنند، شاید فکرش را نمی‌کردند که عکاسی به یک حرفه تبدیل شود و در دنیا کسانی باشند که از آن‌ها بتوان به عنوان متخصصان عکاسی نام برد.

امروزه کسانی هستند که به هنر و صنعت عکاسی علاقه‌ای زیاد دارند و این فن و هنر را به صورت علمی آموزش می‌بینند و پس از چند سال آموزش به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل می‌شوند. با این افراد که هم‌صحبت شوید، درمی‌یابید که آن‌ها جهان را، زیبایی‌هایش را، حوادث‌اش را و در کل تک‌تک جزئیاتش را متفاوت از سایر انسان‌ها می‌بینند و علاوه بر این، این امکان را دارند که هر لحظه‌ی گذرا که در نظرشان زیبا، جالب و یا تأثیرگذار است را با استفاده از هنر خود به ثبت رسانده و ماندگارش سازند. عکاسی صرفاً برای ثبت تصاویر زیبا نیست، با عکاسی می‌توان دنیا را تکان داد.  

کلاس‌های آموزش عکاسی تصویرگران پویا اندیش

برای آشنایی هر چه بیشتر با این هنر جذاب می توانید سری به صفحه عکاسی چیست در وب سایت تصویرگران پویا اندیش بزنید تا با جنبه های مختلف این رشته بیشتر آشنا شوید.

آیا مایل هستید که عکاسی به زندگی شما رنگ و بویی تازه ببخشد؟ آیا تمایل دارید که این هنر را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید؟ آیا با توجه به آن چه که گفته شد این تمایل را دارید که با خبره شدن در هنر عَکاسی بتوانید در روزنامه‌ها، مجلات، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و هر مکان دیگر تصاویر ثبت‌شده‌ی خود را به اشتراک بگذارید و آن تلنگری که بایستی به انسان‌ها زده شود را بزنید؟

آیا تا به حال اتفاق افتاده است که منظره ای را ببینید و بخواهید زیبایی آن را برای دیگران به تصویر بکشید اما به دلیل ماهر نبودن در عکاسی آن منظره آنطور که باید ثبت نشده باشد ؟ آیا میخواهید دوستان و اطرافیانتان ، تصاویر سفرها و ماجراجویی هایتان را همانگونه که شما آنها را تجربه کرده اید ببینند ؟
 آیا خواهان آن هستید که از هنر عَکاسی کسب درآمد کنید تا شغل‌تان هم فال باشد هم تماشا؟ آیا می‌خواهید نمایشگاه عَکاسی برگزار کنید و تصاویری که ثبت کرده‌اید را برای دیگران به نمایش بگذارید؟ اگر پاسخ‌تان به حداقل یکی از این پرسش‌ها مثبت است می‌توانید در کلاس‌های آموزش عکاسیِ تصویرگران پویا اندیش ثبت‌نام کنید.
تصویرگران پویاندیش این مسیر را با فراهم کردن امکان برگزاری نمایشگاه های انفرادی و گروهی در پایان دوره آموزش عکاسی ، برای شما تسهیل نموده است .
نمایش آثار شما و فروش آنها میتواند سکوی پرشی برای ورود به بازار کار و رشد و تعالی شما در این رشته شگفت انگیز باشد .

با طی‌ کردن دوره‌ی این کلاس‌ها می‌توانید با جزئی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تکنیک‌های عکاسی آشنا شوید. با عکاسی درست و حرفه ای از مناظر و لحظه هایی که شاید فقط یک بار فرصت دیدنشان را داشته اید میتوانید آن لحظه را برای خود جاودانه سازید.
این کار فقط با گذراندن کلاس های عکاسی میسر میشود ؛ البته کلاسی که زیر نظر استادی مجرب و دلسوز به شما گام به گام و حرفه ای اصول عکاسی را از صفر تا صد آموزش دهد. ما در تصویرگران پویا اندیش با هدف آموزش حرفه ای ترین ها ، با بهره گیری از مجرب ترین اساتید برآنیم تا با آموزش اصولی عکاسی ، به شما در ثبت تصاویری ماندگار کمک کنیم ؛ تا ضمن لذت بردن از این هنر و اشتراک آن با دیگران بتوانید با ورود به بازار کار این رشته با دیگران رقابت کنید .

ضمناً در پایان دوره، گواهینامه‌ای معتبر با دو زبان فارسی و زبان دلخواه شما با تأیید قوه‌ی قضاییه دریافت خواهید کرد.

این گواهی پایان دوره برای هنرجویانی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند بسیار با ارزش خواهد بود ؛ همچنین آن دسته از عزیزانی که قصد مهاجرت را دارند از این مدارک جهت ارائه رزومه خود میتوانند استفاده کنند .

و در پایان :

برای افزایش اطلاعات خودتان از دنیای عکاسی و دوربین هم می توانید از مقالات سایت تصویرگران پویا اندیش کمک بگیرید .

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول