اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

صدو سی‌امین نشست سخنگوی قوه قضاییه/۴

۲ وکیل مشایی در تاریخ ۳ شهریور به فرد جدیدی وکالت دادند تا آنها را از وکالت مشایی عزل کند

سخنگوی قوه قضاییه گفت: حسینی و حیدری دو وکیل مشایی در ۳ شهریور به این آقای جدید وکالت دادند تا عزل خودشان و وکالت وکیل جدید را اعلام کند.

۲ وکیل مشایی در تاریخ ۳ شهریور به فرد جدیدی وکالت دادند تا آنها را از وکالت مشایی عزل کند

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در صد و سی‌امین نشست خبری خود گفت: حسینی و حیدری در ۳ شهریور به این آقای جدید وکالت دادند تا عزل خودشان و وکالت وکیل جدید را اعلام کند.

یکی از خبرنگاران از اژه‌ای پرسید با توجه به اجرا نشدن کامل رای بابک زنجانی (عدم اعدام متهم) که هنوز هم اجرا نشده می توان برای اجرای بقیه احکام امیدوار بود که اژه‌ای گفت: چرا بخش قابل توجهی از اموال شناسایی و ضبط شد و در اختیار وزارت نفت قرار گرفت.

وی ادامه داد: زنجانی وکالتی داده است تا طلب‌هایی که دارد وصول شود. حضور شخص وی برای اقدامات حقوقی ضرورت دارد. البته وی بارها گفته در داخل کشور موجودی دارم که اثبات نشده و گفته کسانی هستند که ضمانت بدهی مرا بکنند، اما فعلا اتفاق نیفتاده است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود یکی از خانم‌ها در ایرانشهر مجبور شده به عقد یک فرد متجاور در بیاید، گفت: خبری ندارم و هنوز حکمی صادر نشده است.

وی همچنین درخصوص نتیجه رسیدگی به پرونده بورسیه ها گفت: بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری گفته است ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده این پرونده‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

محسنی اژه‌ای افزود: بالای ۳۰۰ نفری که معترض هستند همه مدعی بورسیه نیستند بلکه نسبت به اشتغال و مسائل دیگر معترض هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول