اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

اولین جلسه رسیدگی به پرونده اخلالگران نظام ارز و سکه/۷

وکیل یک شرکت متخلف: اخلال در بازار اقتصادی را قبول ندارم نهایت جرم «سنجری» گرانفروشی است

وکیل شرکت استیناف تجارت نیکان گفت: نهایت جرم مدیرعامل شرکتی که موکلش هستم گرانفروشی می‌تواند باشد، اسناد تماماً در پرونده موجود است و چناچه دادگاه این اسناد را بررسی کند قطعاً به عدالت حکم خواهد داد.

وکیل یک شرکت متخلف: اخلال در بازار اقتصادی را قبول ندارم نهایت جرم «سنجری» گرانفروشی است

عبدالی وکیل شرکت استیناف تجارت نیکان که علیرضا سنجری از متهمان اخلال در بازار اقتصادی مدیرعامل آن است در پایان جلسه رسیدگی به اتهامات اخلالگران بازار ارز که در شعبه اول ویژه در دادگاه انقلاب استان تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران نسبت به اتهامات واردشده به وی واکنش نشان داد.

عبدالی گفت: نهایت جرم آقای سنجری گرانفروشی می‌تواند باشد، اسناد تماماً در پرونده موجود است و چناچه دادگاه این اسناد را بررسی کند قطعاً به عدالت حکم خواهد داد.

وی افزود: این افراد هیچ اخلالی در بازار ایجاد نکردند و در گرانی ها موثر نبودند، با افزایش قیمت ارز قیمت کالاها از جمله گوشی تلفن همراه بالا رفت و این شرکت نهایتاً 10 درصد در این واردات سود کرده است.

علیرضا سنجری مدیرعامل شرکت استیناف تجارت نیکان است و اتهام وی اخلال در نظام اقتصادی به وسیله اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های مردم از طریق گرانفروشی با تحصیل وجهی به مبلغ ۴۲ میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۶۰۸ ریال است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول