اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

زمانی مطرح کرد

طرح منطقه‌بندی دانشگاه پیام نور به منظور آمایش آموزش عالی در حال اجراست

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: طرح منطقه بندی این دانشگاه به منظور پیاده سازی طرح آمایش آموزش عالی وهمچنین بهره وری بیشتر در حال اجراست.

طرح منطقه‌بندی دانشگاه پیام نور به منظور آمایش آموزش عالی در حال اجراست

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور با احسان قاضی زاده نماینده مردم سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. 

این دیدار به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد. 

زمانی در این دیدار گفت: طرح منطقه بندی دانشگاه به منظور پیاده سازی طرح آمایش آموزش عالی وهمچنین  بهره وری بیشتر  در حال اجراست و در تلاش هستیم تا در جهت تقویت و تغییر ماموریت مراکز و واحدها،متناسب سازی مراکز دانشگاهی را با توجه به پتانسیل منطقه مورد توجه قرار دهیم.

قاضی زاده نماینده مردم شهرستان سرخس،فریمان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: با توجه به پتانسیل ویژه شهرستان سرخس،خصوصا منطقه ویژه اقتصادی و تعامل مناسب با کشورهای هم جوار شرق کشور آمادگی داریم تا دانشگاه پیام نور شهرستان به قطب بین المللی تبدیل شود و امیدواریم بتوانیم کمک های لازم و اعتبارات متناسب نیز از محل توازن منطقه ای به این امر اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول