اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

سازمان امور دانشجویان:

دانشجویان متقاضی ارز از فردا تا نهم شهریور درخواست خود را ثبت کنند

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد دانشجویان متقاضی ارز می‌توانند از چهارم تا نهم شهریورماه، درخواست‌های خود را در سامانه نشا ثبت کنند.

دانشجویان متقاضی ارز از فردا تا نهم شهریور درخواست خود را ثبت کنند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور دانشجویان، این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد دانشجویان متقاضی ارز از فردا (یکشنبه) چهارم تا نهم شهریور ماه فرصت دارند درخواست های خود برای دریافت ارز دانشجویی را در سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ثبت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: کلیه دانشجویان واجد شرایط متقاضی ارز دانشجویی چنانچه تاکنون موفق به تکمیل فرم های درخواست ارز برای بازه زمانی اول فروردین تا 31 شهریور ماه در سامانه مشارکت دانشجو (نشا) نشده اند، صرفا از تاریخ 4 تا 9 شهریور ماه می توانند فرم های لازم به همراه مدارک مورد نیاز را تکمیل و در سامانه نشا به آدرس http://nesha.saorg.ir بارگذاری نمایند.

بدیهی است بعد از تاریخ فوق الذکر هیچ گونه بارگذاری در سامانه مشارکت دانشجو (نشا) برای بازه زمانی مورد اشاره مجاز نخواهد بود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول