اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیروگاه 310 مگاواتی نوشهر با اعتبار 260 میلیون یورو افتتاح می‌شود

فرماندار نوشهر گفت: نیروگاه 310 مگاوات در این شهرستان با اعتبار 260 میلیون یورو در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

نیروگاه 310 مگاواتی نوشهر  با اعتبار 260 میلیون یورو  افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، عبدالصمد صفرنژاد بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته دولت در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دولت 35 پروژه در شهرستان نوشهر کلنگ‌زنی می‌شود و یا به بهره‌برداری می‌رسد که 31 طرح افتتاحی و چهار طرح کلنگ‌زنی است.

وی افزود: کلنگ‌زنی‌ یک طرح دیواره حفاظتی نیرنگ با 614 میلیون تومان اعتبار و کلنگ‌زنی سه دهیاری با 500 میلیون تومان اعتبار انجام می‌شود.

فرماندار نوشهر درباره طرح های قابل افتتاح گفت: افتتاح یک باب منزل مددجوی کمیته امداد با اعتبار 60 میلیون تومان و افتتاح دو طرح تأمین آب کشاورزی آب‌بندان کجور و آبیاری تحت فشار روستای «کیاکلا» با یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان اعتبار صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: 6 طرح تأمین اصلاح و توسعه شبکه برق با اعتبار 570 میلیون و 800 هزارتومان، سالن ورزشی الزهراء آموزش و پرورش با 550 میلیون تومان، آب‌رسانی روستایی و احداث مخزن 200 مترمکعبی در روستای لاشک با 150 میلیون تومان، افتتاح واحد گردشگری پذیرایی اکبرجوجه و مؤسسه آموزشی با 8 میلیارد و 200 میلیون تومان، آسفالت راه روستایی «لاشک»، «سماء» و «منجیر» با 495 میلیون تومان، ساختمان اداری راه و شهرسازی با 750 میلیون تومان، دیواره حفاظتی در «کوشک‌سرا» با 105میلیون تومان و بهره‌برداری از کارخانه تولید بتن آماده جاده شهرک صنعتی خزایی با 3 میلیارد تومان، افتتاح گازرسانی به شهرهای پول و کجور با اعتبار 13 میلیارد و 500 میلیون تومان، اجرای طرح هادی بنیاد مسکن «کوشک‌سرا» و «زانوس» با 260 میلیون تومان، بهره‌برداری از زیرگذر «کردیکلا» و آسفالت «هنی‌سک»، «نیچکوه» و «لیگوش» با یک میلیارد و 100 میلیون تومان، بهره‌برداری از سالن ورزشی بانوان با 600 میلیون تومان، بهره‌برداری از نیروگاه 310 مگاوات با 260 میلیون یورو اعتبار در هفته دولت افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

صفرنژاد با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی مستقیم طرح‌هایی که به بهره‌برداری می‌رسند برای تعداد 80 نفر است، تصریح کرد: مجموع طرح‌های افتتاحی 24 طرح به ارزش مبلغ 3 هزار و 150 میلیارد و 374 میلیون و 800 هزار تومان و مجموع کلنگ‌زنی‌ها با مبلغ یک میلیارد و 114 میلیون تومان است.

فرماندار نوشهر گفت: در سال جاری 18 میلیارد و 500 میلیون بودجه کل تملک و دارایی بین 30 دستگاه بودجه‌بَر تقسیم شده و اولویت‌دار پروژه‌های نیمه کاره بوده است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول