اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی مازندران خبر داد

بهره‌برداری از 79 پروژه بخش کشاورزی مازندران در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در هفته دولت، 79 پروژه بخش کشاورزی در استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 79 پروژه بخش کشاورزی مازندران در هفته دولت

عزیزاله شهیدی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، از افتتاح ۷۹ پروژه بخش کشاورزی مازندران با اعتبار ۶۸۵ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری این پروژه‌ها برای ۹۰ نفر ایجاد اشتغال می‌شود که ۱۷ هزار و ۵۱۶ خانوار در ۹۴ روستا استان از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: با افتتاح این پروژه‌ها، 2 هزار و ۱۲۳ تن تولید به مجموع تولیدات کشاورزی مازندران اضافه می‌شود.

وی اظهار کرد: ۶۰ طرح خدماتی و زیربنایی با اعتبار ۵۱۰ میلیارد ریال و ۱۹ طرح تولیدی با اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال هفته دولت امسال در بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهیدی‌فر یادآور شد: پرورش مرغ گوشتی، پرورش مرغ مادر گوشتی، گاو شیری، گوسفند داشتی، پرواربندی بره، نیمه تراکم قزل‎آلا، ماهیان سردابی، گلخانه لیمو ترش، نهالستان انجیر، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، آبیاری تحت فشار، لاینینگ، احداث کشتارگاه صنعتی، احداث آببندان، انتقال آب، شن ریزی جاده بین مزارع، حفر،تجهیز و برقی کردن چاه، احداث پل بین مزارع، تجهیز و نوسازی شالیکوبی، احداث سردخانه دومداره، بسته‌بندی حبوبات، غلات و برنج از طرح‌هایی است که هفته دولت امسال در بخش کشاورزی مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول