اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

اطلاعیه دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران

هنوز نتایج قطعی علت مرگ یوزپلنگ تصادفی مشخص نشده است

دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران اعلام کرد: هنوز نتایج قطعی از علت مرگ یوز پلنگی که چند روز گذشته تلف شد مشخص نشده و لذا اخبار منتشر شده در این خصوص نظر دانشکده نیست.

هنوز نتایج قطعی علت مرگ یوزپلنگ تصادفی مشخص نشده است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران درباره پاتولوژی توله یوزپلنگی که اواسط مرداد در تصادف جاده‌ای مصدوم و پس از آن تلف شده بود، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 متن اطلاعیه به این شرح است:

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند بنا به درخواست سازمان حفاظت محیط زیست کشور طی نامه شماره ۹۷/۱۹۹۸۳ مورخ ۲۴/‏۰۵/‏۹۷ کالبدشکافی یوزپلنگ ارجاعی به بیمارستان شبانه‌روزی دام‌های کوچک دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران توسط گروه پاتولوژی صورت پذیرفت وعلاوه بر ثبت موارد ماکروسکوپیک مشاهده شده، نمونه‌گیر‌ی‌های لازم برای بررسی‌های میکروسکوپیک و آزمایشات سم‌شناسی و... نیز اخذ شد که تا لحظه ارسال این خبر هنوز نتایج قطعی از علت مرگ مشخص نشده و لذا اخبار منتشر شده در این خصوص نظر دانشکده نیست.

بدیهی است پس از تشخیص نهایی نتیجه مکتوب به سازمان مربوطه ارسال خواهد شد که در صورت صلاحدید ایشان به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول