اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حساب توئیتری خبرنگار ضدجنگ استرالیایی به دلیل توئیتی درباره «مک‌کین» مسدود شد

شبکه اجتماعی توئیتر حساب کاربری یک روزنامه‌نگار استرالیایی و فعال ضدجنگ را به دلیل توئیتی که درباره «جان مک‌کین» سناتور جنگ‌طلب آمریکایی منتشر کرده بود، به صورت موقت مسدود کرد.

حساب توئیتری خبرنگار ضدجنگ استرالیایی به دلیل توئیتی درباره «مک‌کین» مسدود شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه اجتماعی توئیتر، حساب کاربری «کیتلین جانستون» روزنامه‌نگار ضدجنگ استرالیایی را به دلیل آنچه «رفتار توهین‌آمیز» خوانده، به صورت موقت مسدود کرده است.

«جان مک‌کین» سناتور جمهوریخواه آمریکایی به دلیل مواضع جنگ‌طلبانه‌اش علیه دیگر کشورها به ویژه کشورهایی که «دشمنان آمریکا» خوانده می‌شوند از جمله روسیه و ایران شناخته شده است.

این روزنامه‌نگار استرالیایی که در حال حاضر حساب کاربری توئیترش حذف شده، آنطور که خودش گفته، در پیامی که در صفحه‌اش منتشر کرده بود، درباره این سناتور آمریکایی نوشته بود: «مک‌کین کل سال‌های حرفه‌ای سیاسی‌اش را به سلاخی انسان‌ها تا جایی که فرصتش پیش آمده، سپری کرده است»، ضمن اینکه گفته، «با مرگ وی سرانجام جهان به جای بهتری تبدیل خواهد شد».

البته چند ساعت پس از اینکه حساب کاربری وی به صورت موقت در شبکه توئیتر مسدود شده بود، این روزنامه‌نگار استرالیایی با انتشار پیامی جدید اعلام کرد که مجددا به توئیتر بازگشته و دلیل این بازگشت را نیز هجمه‌ای عنوان کرد که دنبال‌کنندگان صفحه وی در توئیتر به راه انداخته بودند.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول