اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

رئیس سازمان حج و زیارت مطرح کرد

برنامه انتقال زائران ایرانی حج ۹۷ به سرزمین عرفات+ فیلم

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به برنامه‌ریزی برای برپایی برنامه‌های ایام تشریق در حج ۹۷، گفت: تمامی زائران کشورمان فردا به عرفات منتقل می‌شوند و از صبح روز نهم ذی‌الحجه برنامه‌های ایام تشریق آغاز خواهد شد.

برنامه انتقال زائران ایرانی حج ۹۷ به سرزمین عرفات+ فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به ایام برپایی حج تمتع تمامی زائران ایرانی خانه خدا وارد مکه مکرمه شده‌اند تا اعمال و مناسک حج را به جای آوردند. امروز شنبه ۲۷ مردادماه مصادف با هفتمین روز ذیالحجه در عربستان است که زائران از فردا هشتم ذیالحجه به عرفات اعزام می‌شوند.

 

 

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه فردا انتقال حجاج به سرزمین عرفات صورت می‌گیرد، اظهار داشت: حجاج اهل سنت کشورمان نیز فردا صبح به منا منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه انتقال حجاج به صورت سیستماتیک صورت می‌گیرد، افزود: ابتدا بانوان به عرفات منتقل می‌شوند و پس از اتمام انتقال آن‌ها، اعزام سایر حجاج کشورمان از اذان مغرب به سرزمین عرفات انجام خواهد شد، به طوری که تا اواخر شب تمامی حجاج منتقل می‌شوند و از صبح روز نهم ذیالحجه برنامه‌های تشریق آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس، امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند که به گزارش سازمان حج و زیارت تمامی زائران مستقر در مکه مکرمه در سلامت به سر می‌برند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول