اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

تشکیل وزارت میراث فرهنگی مسیر ارتباط جهانی را هموار می‌کند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بسترهای لازم برای صلح جهانی؛ ارتقای ارتباط جهانی با تشکیل وزارت میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی بود که امیدواریم ظرفیت استان را آنطور که باید به کشور بشناسانیم.

تشکیل وزارت میراث فرهنگی مسیر ارتباط جهانی را هموار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ علی وقفچی جمعه شب در مراسم اختتامیه جشنواره ملی آش ایرانی اظهار کرد: یاد و خاطره کسانی که در راستای صلح جهانی تلاش می‌کنند را گرامی می‌داریم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از شادی مردم گفت: همیشه این خوشحالی را ارج می‌نهیم و معتقدیم ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

وی افزود: مایه افتخار است؛ امروز مادر شهیدی که امروز در اینجا تشریف دارند؛ می‌گوید نگرانی من این است که به جای سه فرزند به اندازه موهای سرم پسر نداشتم که تقدیم سربلندی کشور کنم و قطعا کشوری که ارزش‌های این چنین دارد؛ سربلند؛ سرافراز و مانند کوه دماوند سربلند خواهد شد.

وقفچی افزود: یکی از بسترهای لازم برای صلح جهانی؛ یکی از مسیرهایش؛ ارتقای ارتباط جهانی با تشکیل وزارت میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی بود که امیدواریم ظرفیت استان را آنطور که باید به کشور بشناسانیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت شهر ملی ملیله بیان کرد: این امر برای شهر زنجان یک امر مبارک خواهد بود که در این راستا از زحمات مدیرکل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری استان زنجان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 همچنین  استاندار زنجان در این مراسم گفت: این جشنواره‌ها موجب می شود که شادی جمعی را داشته باشیم و تمرین کنیم که می‌توانیم در کنار هم موفق باشیم.

اسداله دروش امیری با اشاره به کمبود جا در مجموعه تفریحی گاوازنگ با وجود استقبال بالای مردم تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این مجموعه را گسترش دهیم تا مردم در سختی نباشند.

وی گفت: باید تلاش کنیم که فرهنگ‌ها و سنت‌های اصیل زنجانی را احیا کنیم تا از این طریق بتوانیم نسبت به انتقال سنن و فرهنگ اقدام کنیم.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول