اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

بانوی گلستانی تیم ملی تکواندو بانوان:

ایران جز کشورهای قدرتمند در تکواندو است/ قرعه سختی برای ما رقم خورد

بانوی گلستانی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: در نخستین دیدار با کره دیدار خواهیم داشت و کره جز کشورهای نامی در تکواندو است و در کل قرعه‌ای که به نام ما افتاده از قرعه‌های سخت است.

ایران جز کشورهای قدرتمند در تکواندو است/ قرعه سختی برای ما رقم خورد

فاطمه حسام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، درباره آخرین وضعیتش در تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان که برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 عازم اندونزی شده است، اظهار کرد: خدا را شاکرم که به این مسابقات اعزام شدم و به لطف خداوند از نظر بدنی از آمادگی خوبی برخوردار هستم.

وی ادامه داد: تا به امروز میزبانی خوبی را از اندونزی شاهد بودیم و تمرینات خوبی برای ما پیش‌بینی شده و در حال انجام هستیم و تیم هم از آمادگی خوبی برخوردار است.

بانوی گلستانی تیم ملی تکواندو بانوان در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شده از کسب نتیجه چیست، گفت: قهرمان المپیک هم نمی‌تواند از قبل نتیجه را پیش‌بینی کند چون هیچ مسابقه‌ای از پیش تعیین شده نیست و هر لحظه در مسابقه ممکن است هر نتیجه‌ای رقم بخورد.

حسام بیان کرد: ما از نظر فنی و بدنی از کشورهای قدر دنیا هستیم هرچند که کشورهای آسیای شرقی در تکواندو از توان بسیار بالایی برخوردارند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و کار ما برابر این تیم‌ها خیلی سخت است.

وی اضافه کرد: نکته بسیار مهم این است که در نحوه برگزاری مسابقات تکواندو در اجرای فرم تغییر کرده و فرم‌های جدیدی هم به مسابقات اضافه شده که در برخی از این فرم‌ها حرکات ژیمناستیک هم وجود دارد و ما در کشور به تازگی و یه مدت کمتر از چهار ماه است این فرم‌ها را تمرین می‌کنیم.

بانوی گلستانی تیم ملی تکواندو بانوان تصریح کرد: اما کشورهای آسیای شرقی سالیان سال است که این موارد را تمرین می‌کنند و از مهارت خاصی برخوردار هستند اما ما هم تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

حسام در خصوص قرعه‌کشی انجام شده و مصاف ایران با کره در نخستین دیدار حذفی این دوره از رقابت‌ها، گفت: نمی‌دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه اما کره در تکواندو از کشورهای بسیار قدرتمند دنیا است و در کل قرعه‌ای که به نام ما افتاده از قرعه‌های سخت است.

وی اضافه کرد: اما ما سابقه پیروزی برابر کره را داریم و امیدوارم در این مسابقات هم ما پیروز این دیدار باشیم و بتوانیم گام به گام به سمت قهرمانی پیش برویم.

حسام گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم و تلاش خودمان بتوانیم سربلند از این مسابقات خارج شویم.

گفتنی است، پومسه‌کاران تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان از صبح یکشنبه 28 مردادماه جاری به مصاف حریفان خود خواهند رفت و در نخستین دیدار با کره رقابت می‌کنند که در صورت پیروزی برابر کره با برنده دیدار تیم‌های ویتنامو چین دیدار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، فاطمه حسام از گلستان، مهسا صادقی و مرجان سلحشوری از اصفهان ترکیب پومسه‌کاران تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان را تشکیل می‌دهند که در این رقابت‌ها برابر حریفان صف آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول