اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آموزش و پرورش تهران «کشتار دانش‌‌آموزان بی‌گناه یمن» را محکوم کرد

اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با صدور بیانیه‌ای، «کشتار دانش‌‌آموزان بی‌گناه یمن» را محکوم کرد.

آموزش و پرورش تهران «کشتار دانش‌‌آموزان بی‌گناه یمن» را محکوم کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، در بیانیه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در محکومیت کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه یمن آمده است: ظالمان و مستکبران بی‌ایمان تحت عنوان ائتلاف نظامی به رهبری عربستان جنایتکار در سومین سال حملات یکسویه خود به مردم مظلوم و ب‌ دفاع یمن جنایت دیگری مرتکب شدند. حمله به اتوبوس حامل دانش ‌آموزانی که از فعالیت‌های تابستانی در منطقه ضحیان صعده باز می‌گشتند، اوج بی رحمی و شقاوت آنانی است که امروز و آینده در تاریخ انسانیت به شرارت معرفی خواهند شد و بی شک مسیر جهالت را پیش خواهند گرفت.

شهادت جمع بسیاری از دانش آموزان خردسال و نونهال و زخمی شدن تعداد افزون‌تری از مردم کوچه و خیابان در حمله به اتوبوسی در میانه بازار نشان از فاصله بعید رهبران و عاملان این ائتلاف شوم از انسانیت و وجدان است.

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با ابراز تأسف و تأثر از این حادثه دردناک و آرزوی صبر و آرامش برای خانواده‌های طفلان شهید یمنی که وجود و سرمایه هستی‌شان را در راه دفاع از مظلوم و اسلام مبین از دست داده‌اند در کنار سایر ملّت غیور ایران اسلامی تجاوزات چندین ساله و به ویژه شهادت کودکان، خردسالان، نونهالان و نوجوانان را به دست ظالمان معاصر عربستان و شرکای خائن این ائتلاف مستکبرانه را محکوم نموده و ضمن اظهار امیدواری برای رسیدگی به این جنایت هولناک توسط مراجع بین المللی، حریت و پیشرفت همه ملل مسلمان جهان به ویژه مسلمانان عزیز و مظلوم یمن را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماید.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول