اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نام آقای بازیگر در فرهنگ و هنر ایران زنده و پاینده است

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیت خود برای درگذشت مرحوم عزت‌الله انتظامی نوشت: نام آقای بازیگر همیشه در فرهنگ و هنر ما زنده و پاینده است.

نام آقای بازیگر در فرهنگ و هنر ایران زنده و پاینده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی در پیام تسلیت درگذشت عزت الله انتظامی نوشته است: عزت الله انتظامی هنرمند ارزشمند و بازیگر تئاتر و سینمای ایران خاطرات ماندگاری را در چند دهه روی صحنه نمایش و در برابر دوربین برای ما به یادگار گذاشت.

وی در ادامه این پیام آورده است: انتظامی از تماشاخانه‌ها و تئاترهای لاله زار راهی را آغاز کرد و با حضور مستمر و فعال برای پیشرفت تئاتر و سینمای ایران تلاش کرد. تئاتر و سینمای ایران گوهر گران‌بهایی را از دست داد، اما نام آقای بازیگر همیشه در فرهنگ و هنر ما زنده و پاینده است. درگذشت استاد انتظامی را به خانواده گرامی‌اش، جامعه هنری و دوستداران تئاتر و سینما تسلیت می‌گویم.

به گزارش فارس، دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر، خانه تئاتر و هیئت مدیره کانون تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر نیز فقدان عزت‌الله انتظامی را به جامعه هنری کشور تسلیت گفتند.

مجید انتظامی فرزند عزت الله انتظامی صبح امروز خبر درگذشت پدرش را تأیید کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول