اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:

ابنیه و اعیان اردوگاه شهید باهنر قیمت‌گذاری نشده است/ تمام اقساط اردوگاه باهنر پرداخت شده است

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: آن زمان ۳ کارشناس رسمی، عرصه اردوگاه را قیمت‌گذاری کردند و هیچ ابنیه و هیچ اعیانی قیمت‌گذاری نشده است.

ابنیه و اعیان اردوگاه شهید باهنر قیمت‌گذاری نشده است/ تمام اقساط اردوگاه باهنر پرداخت شده است

منصور مجاوری مشاور وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت حقوقی اردوگاه شهید باهنر تهران، اظهار کرد: مسائلی که مطرح می‌شود برخی درست و برخی نادرست است؛ برخی کارشناسی شده حرف نمی‌‌زنند.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش قرار نیست اقساطی را پرداخت کند بلکه سازمان برنامه و بودجه و دولت مسؤول تأمین کننده این پول است.

مجاوری با بیان اینکه در حال حاضر ۲ سال گذشته و اقساط پرداخت شده است، گفت: ما بر اساس آیین‌نامه و مصوبه دولت، این اختیار را داشته‌ایم که وثیقه‌ای را بگذاریم و عرصه اردوگاه بر اساس نظر کارشناسی رسمی دادگستری قیمت‌گذاری شده است.

 وی در پاسخ به این پرسش که عنوان می‌شود یک‌سوم قیمت اردوگاه تعیین شده است، افزود: زمان امروز را در نظر نگیرید که قیمت ملک چندین برابر شده است؛ آن زمان ۳ کارشناس رسمی، عرصه اردوگاه را قیمت‌گذاری کردند و هیچ ابنیه و هیچ اعیانی قیمت‌گذاری نشده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این اقدام طبق قانون و آیین‌نامه‌ای است که کارگروه تعیین کرد و خوشبختانه همه اقساط تاکنون پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ما نباید آینده را با نگاه منفی ببینیم؛ همین تابستان چند ده هزار دانش‌آموز در اردوگاه برنامه دارند و فعالیت‌ها در حال انجام است.

مجاوری با تأکید بر اینکه  کار اشتباهی صورت نگرفته است، گفت: اقساط اردوگاه، بدهی آموزش و پرورش نیست که مورد غفلت قرار بگیرد بلکه بدهی دولت است و بر اساس تبصره قانونی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: ۲ سال از اقساط باقی مانده است که بعد از آخرین پرداختی، در اختیار خودمان است البته اکنون هم برنامه‌ها در اردوگاه برگزار می‌شود و این موارد روی کاغذ بوده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اینکه مطرح می‌شود شرکتی تحت عنوان سوم شهریور ایجاد شده و غیبش زده است، این گونه نیست.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول