اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خمینی‌شهر:

انبار 33 میلیاردی احتکار آهن آلات و پروفیل کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: در تحقیقات فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر مشخص شد برخی فروشندگان عمده آهن آلات از عرضه آهن به بازار خودداری کرده اند که سبب بروز مشكلاتی در این حوزه شده است.

انبار 33 میلیاردی احتکار آهن آلات و پروفیل کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی جعفری‌نژاد اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح مبارزه با اخلال‌گران و ناامن‌کنندگان بازار و محتکران اقتصادی، طی تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر مشخص شد برخی از فروشندگان عمده آهن آلات از عرضه آهن به بازار خودداری کرده که این اقدام باعث بروز مشکلاتی در این حوزه شده است.

وی تصریح کرد: روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موفق شدند یک انبار احتکار انواع آهن آلات را در این شهرستان شناسایی کنند که طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق اصناف از این انبار بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: در این عملیات 500 تن انواع آهن آلات شامل پروفیل و تیرآهن احتکار شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آن 33 میلیارد ریال بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی انبار احتکار کالا پلمب و یک نفر در این رابطه نیز دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای  اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جعفری‌نژاد با اشاره به استمرار طرح‌های نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در سطح شهر بیان داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی در اولویت کاری ناجا بوده و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول