اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

افزایش دیدارهای مقامات نظامی آمریکا در منطقه

همزمان با افزایش دیدارهای مقامات نظامی آمریکا با مقامات منطقه، رئیس ارتش مرکزی آمریکا با رئیس ستاد مشترک ارتش کویت دیدار کرد.

افزایش دیدارهای مقامات نظامی آمریکا در منطقه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سپهبد «مایکل گرت» رئیس ارتش مرکزی آمریکا و هیأت همراه وی با «محمد الخضر» رئیس ستاد مشترک ارتش کویت دیدار و درباره پاره‌ای از موضوعات مشترک گفت‌وگو کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری کویت (کونا)، وزارت دفاع کویت در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار مسائل مختلف نظامی و راهکارهای تقویت و توسعه همکاری‌های نظامی بررسی شد.

پیش از این نیز آدمیرال «اسکات استرن» فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در حضور «جاستین سیبرل» سفیر آمریکا در بحرین با «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه این کشور دیدار کرد (جزئیات بیشتر).

یکشنبه گذشته نیز دیداری بین مقامات نظامی آمریکا، قطر و اسپانیا با «خلوصی اکار» رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه در پایگاه هوایی انجرلیک واقع در جنوب این کشور برگزار شد.

روز شنبه (دیروز) نیز مسئولان وزارت دفاع و خارجه آمریکا از شهر منبج در حومه حلب بازدید و با مسئولان شورای نظامی وابسته به یگان‌های مدافع خلق کُرد دیدار کرد.

در این دیدار آخرین تحولات منطقه و اقدامات مشترک با نیروهای ائتلاف بین‌المللی و راه‌های تضمین پایداری ثبات در منبج بررسی شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول