اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اعلام کرد

کیفیت و زمان در اولویت‌ احداث راه‌آ‌هن سریع‌السیر تهران-اصفهان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در بازدید از پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان، گفت: اولین موردی که در این پروژه باید مد نظر قرار گیرد، کیفیت و سرعت انجام کار است.

کیفیت و زمان در اولویت‌ احداث راه‌آ‌هن سریع‌السیر تهران-اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سردار عبادالله عبداللهی از پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان به عنوان نخستین و بزرگترین راه‌آهن پرسرعت کشور بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: ‌این پروژه از ویژگی خاصی برخوردار است، زیرا، اولین اقدام در ساخت راه‌آهن سریع‌السیر کشور است و باید با روحیه جهادی و دقت و کیفیت بالا صورت گیرد.

سردار عبداللهی گفت: در این پروژه اولین کاری که باید مد نظر قرار بگیرد کیفیت انجام کار است؛ اعتقاد ما این است که اگر بین هر دو تیم ایرانی و خارجی همراه با مجموعه وزارت راه و مشاور، یک هم‌بستگی، همدلی و همراهی وجود داشته باشد، هم کیفیت و سرعت بالا می رود و هم هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

وی افزود: امروز دشمن، اقتصاد و اشتغال را هدف قرار داده است و ما باید در این میدان مبارزه و مقابله کنیم، اگر در این مسیر انگیزه، روحیه انقلابی و توکل به خداوند متعال داشته باشیم حتماً موفق خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ایجاد اشتغال و آبادانی در کشور تصریح کرد: ما باید به عنوان یک وظیفه و یک تکلیف پیشگام و جلودار سازندگی باشیم تا بتوانیم کشور را در مسیر توسعه پیش ببریم و با این کار و تلاش، در مقابل آمریکا بایستیم.

سردار عبداللهی در این دیدار، خطاب به طرف چینی گفت: در مورد تهیه و طراحی نقشه‌ها و ارائه آنها باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا زمان از دست نرود و هر زمان که نیاز به کمک دیده می‌شود، اعلام کنند تا ما کمک‌شان کنیم.

بنابراین گزارش راه‌آهن سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان به عنوان نخستین و بزرگترین راه‌آهن پرسرعت کشور به طول 410 کیلومتر با سرعت عملیاتی 300 کیلومتر در ساعت در قالب 22  ست قطار 8 واگنی طراحی شده و قادر به جابه‌جایی 16 میلیون مسافر در سال است و در طول مسیر از شهرهای قم، دلیجان و میمه عبور می‌کند.

این پروژه شامل دو قطعه تهران- قم (165 کیلومتر) و قم- اصفهان (245 کیلومتر) است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و مشارکت یک شرکت چینی در حال اجراست.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول